Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 På fredag var jeg hos tannlegen og borret to hull. Begge var på venstre side, et oppe og et nede. I dag iser/svir det! Får følelsen av å være opphovna på venstre side, selv om jeg ikke er det. Hva har skjedd?
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 På fredag var jeg hos tannlegen og borret to hull. Begge var på venstre side, et oppe og et nede. I dag iser/svir det! Får følelsen av å være opphovna på venstre side, selv om jeg ikke er det. Hva har skjedd? Opplevde også ising etter borring hos tannlege, men dette er helt normalt ifølge han :-) og det kunne vare i noen uker! Men har aldri opplevd følelsen av å være opphovna.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 kan være betennelse? Dårlig isolert fylling. Hvis det ikke går over i nærmeste framtid ville jeg ringt tannlegekontoret.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Har hørt at det er normalt. Kan vare noen mnd så går det over. Gjorde det med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå