Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er 32 uker og har utslag på protein i urinen. Men foreløpig er det slik som ikke er krise, "graviditetsprotein". Eneste jeg begynner å småstresse litt for er at det var slik det begynte forrigie gang jeg var gravid også. Og da fikk jeg svangerskapsforgiftning :/ blodtrykket er ikke høyt enda 126/86 men det har steget for hver kontroll dette også :/ Noen andre i samme båt eller?
Tovehvit Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde fullt utslag på protein, men det var pga en uvi.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Ja kan vell komme av mye forskjellig
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Nå er ikke jeg gravid lenger, men hadde det slik i to siste svangerskapene.. Hadde protein i urinen og økende blodtrykk, det startet i uke 30 og 33, men ingen av gangene ble det noe svangerskapsforgiftning. Jeg fikk beskjed om at det kunne være stress, redsel, lite søvn, dårlig matvane/lite mat eller mye annet som gjorde utfallet. I siste svangerskapet startet jeg å se ann alt av mat itl slutt, prøvde å ungå stress og sov når det var mulig, og i uke 37 så roet det hele seg, i uke 38 var det ingen spor av proteiner og blodtrykket var "perfekt"
Heada Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg fikk utslag i urinen. Og da gikk det sakte men sikkert mot en svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå