Gå til innhold

Da havnet jeg i marsklubben etter ultralyd:)


LillePersille<3

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Var på ultralyd på fredag og ble (som ventet) satt tilbake fire dager med ny termin 4. mars:) alt var bra med babyen og det ser ut til å vi får en liten prins denne gangen. Har en jente fra før, så dette var gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter jente nummer 2, 5 mars. Så vi har nesten samme termin. Hvor gammel er din første?

 

Jenta vår er 13 måneder og vil være 18 når lillesøster kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:) jenta mi vil være nesten tre år når babyen kommer.. vet du hvilket kjønn du får denne gangen da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet også i marsklubben etter UL. Ny termin er 9. Mars. Har en liten tass som blir 2 år like før termin. Gleder oss til å bli 2 småbarnsforeldre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å se at det er så mangen andre som skal ha nummer to også. Vi gleder oss masse til å ha to små jenter. Er litt bekymret for at det blir veldig travelt med bare 18 måneder mellom, men det skal nok gå bra.

 

Hvordan er formen da?

 

Jeg har vert svimmel og uvel de siste dagene, lavt blodtrykk, lite søvn og en masse barnehage infeksjoner.. Så legen har nå sykemeldt meg denne uka. Deilig å kunne slappe av litt hjemme. Herlig å sove noen uforstyrret på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også formen fin:) var fryktelig trøtt og ubrukelig de første 15 ukene, men nå har det heldigvis blitt bedre. Var litt kvalm i starten, men hadde ekstrem svangerskapskvalme forrige svangerskap, så ingenting i forhold til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...