Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Trenger tips!! Hva ønsker du deg til jul? Hva kjøper du til babyen din til jul? Har du noen gode tips til julegaver til andre??
Mona_Sol Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Ønsker meg Apple TV for å streame fil til TV-en
Gjest sug lut Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Det som er så kjedelig med svarene man får om man spør som deg er at ingen ser ut til å ønske seg normale ting, bare fleretusenkroners ting. I mitt hode er det ikke snakk om at man bare ønsker seg ting man ikke selv tar seg råd til, men ting som er hyggelige å ha, og hyggelige å gi. Så da skal du få en normal-liste fra meg for å utjevne: Strikkevotter (både til meg og jentungen) Fine ulltrøyer (ditto) øredobber (ditto) Penger til lappen (storeungen) Vin og annen alk i enhver form og fasong (jeg) Hjemmelaget godis og julekaker Blomsterfrø til ting jeg ikke ville ha tenkt på å kjøpe selv Hagekoseutstyr Fine lys og servietter Cd'er Dvd'er sesong 5-7 av Gilmore Girls Utstyr til kjæledyret Anton Berg Bøker Tekanne Gammelt Stavangerflint eller annet i gamle mønstre jeg sparer på (dvs loppis/bruk-funn) Lista kan bli uendelig - og ikke fordi jeg ikke tjener nok til å kjøpe meg alt dette selv, men fordi det er noe med at det er hyggeligere sånn.
Gjest sug lut Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 iphone 5 ønsker forresten ungene seg, men det får de definitivt ikke, heller ikke moped, hest eller bil.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Ønsker til barna: -ull -gode bØker -lego -tØffe klær og selvfØlgelig har eldstemann egen Ønskeliste med diverse leker og DS spill. Meg: -Vin -hjemmelaget snacks -ullgarn -bØker
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er så enig med deg sug lut! Blir helt svett av disse dyre ønskelistene mange har.. Er folk virkelig blitt så bortskjemte? Jeg har for stort skamvett til å ønske meg gaver som koster så mye som 500 til og med, så kommer dere med ønsker til flere tusen. Blir faktisk sjokkert!
kaklemor Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Til barna mine; Ull hjemmestrikket tøy koselige bøker Til meg; Garn oppskrifter på hekling osv klær Til oss(meg og mannen); Lysgjenstander (lysfat osv..) pledd sengesett Tjah, vi har alt vi trenger så er ikke stort
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg ønsker meg smykker, øredobber,vesker, skjerf, ja alt av acceorisies. Da kan det godt være kjøpt på HM, CUbus, GLitter og "billigbutikker". Er så mye fint der ute, og jeg klarer ALDRI bestemme meg for hva jeg liker best. Hadde man ahtt råd, hadde man jo kjøpt alt Men når man får noe i gave så er det greit, Da slipper man velge.. Bøker også, leser alt jeg får,uansett sjanger.Ikke alt er like bra, men veldig "variabel" i smak der altså. Vin, kan man aldri få nok av. GJerne flasker Til barna håper jeg på penger, slik at vi kan kjøpe til de etterhvert som de trenger noe, eller vi sparer det på deres konto, samt en del får de selv også drar vi på "shopping" sammen også får de kjøpe noe de ønsker seg. KJempekoselig.Selvsagt, mangler de noe når bursdager/jul nærmer seg, så ønsker vi det. Det være seg lue, votter, ullundertøy, sykkel, ski osv..Men som regel er det "Plutselig behov" så kjøper vi det selv. OG da er det greit og ha penger fra burdager og jul tilgjengelig Selv ønser de tv-spill, spill til spillkonsolelr de har. Og det er vel de dyreste gavene som ønskes her i gården... Har jo selv også drøm om skikkelig tredemølle, styrketreningsustryr(frivekter og apparat), men dette vil jeg spare til selv,- ikkeø forvente og få av andre
☆☆☆ Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Ønsker meg ting til huset vi skal flytte til (sjølv om det drar ut i det uendelege), dukar o.l. Gubben ønskar seg ullboxer frå devold (som alltid) Bebien ønskar seg ulltøy og leiker (gjerne nokon som får folk til å hyler når ho brukar dei til slagvåpen, det er den nye hobbyen).
kosemamma<3 Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg synes det er så koselig å få vin Men siden jeg skal gå gravid frem til mars, så ønsker jeg meg et fotbad og godterskåler og konfekt
Gjest amandine Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Det som er så kjedelig med svarene man får om man spør som deg er at ingen ser ut til å ønske seg normale ting, bare fleretusenkroners ting. I mitt hode er det ikke snakk om at man bare ønsker seg ting man ikke selv tar seg råd til, men ting som er hyggelige å ha, og hyggelige å gi. Så da skal du få en normal-liste fra meg for å utjevne: Strikkevotter (både til meg og jentungen) Fine ulltrøyer (ditto) øredobber (ditto) Penger til lappen (storeungen) Vin og annen alk i enhver form og fasong (jeg) Hjemmelaget godis og julekaker Blomsterfrø til ting jeg ikke ville ha tenkt på å kjøpe selv Hagekoseutstyr Fine lys og servietter Cd'er Dvd'er sesong 5-7 av Gilmore Girls Utstyr til kjæledyret Anton Berg Bøker Tekanne Gammelt Stavangerflint eller annet i gamle mønstre jeg sparer på (dvs loppis/bruk-funn) Lista kan bli uendelig - og ikke fordi jeg ikke tjener nok til å kjøpe meg alt dette selv, men fordi det er noe med at det er hyggeligere sånn. Setter stor pris på at ønskelisten ble offentlig i god tid! Kan du nærmere spesifisere Stavangerflint med designnavn?
L-8 Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Gleder meg til jul jeg og! Har aldri hatt noe imot jul, men tror aldri jeg har gledet meg så tidlig før, kanskje fordi jr begynner å bli større og jeg gleder meg litt på hans vegne på en måte? Har alt kjøpt litt julegaver, noen knalltøffe skinnvotter til søsteren min og duplo brannstasjon til jr blant annet ;-) Selv ønsker jeg meg: Hjemmestrikk Vin Kaffe Bidrag til reisekassa Mandolin til bamix'en Wedgewood harlequin tekopper (samler) Ankelstøvletter Hudpleieprodukter Pølsehorn Gavekort på restaurantbesøk Morgenbladet-abonnement (lett for pappa ;-) ) ++ har alltid masse ønsker jeg ;-) Til jr: (som blir bortskjemt som eneste barne-/oldebarn) Brio-tog Duplo Vinterdress (hvis han gror ut av den han har) Pengeskrin/kassaapparat Kjelke Balansesykke Barne"kunst" Hjemmestrikk
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg får ikke julegaver:( ikke en eneste, synes det er veldig trist:( Men ønsker meg hunter støvler, eller varme vintersko,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå