Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Ønsker å ha igjen en liten trekant som er stusset
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Ingen som har tips til ei nyforelska dame som endelig har fått seg kjæreste etter mange år som singel (og m full busk :-D)?
Heada Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg bruker barberhøvel. Syns det er lettest.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Barberhøvel ja. Barberer så jeg har igjen en liten trekant, som jeg trimmer med saks. Blir så fint atte
Rediken Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Bruker barberhøvel. Etterpå bruker jeg unirens slik jeg slepper nupper som klør
L-8 Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Bruker intuition-høvel til vanlig. Før brukte jeg epilator, men det tar sånn tid...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Ladyshaver, kjører maskinen over det hele på den trimmeren som er på siden. Da blir det passelig kort, stikker ikke og klør ikke når det vokser ut igjen. Skal jeg være ekstra fin bruker jeg skum og høvel i bikinikanten i tillegg for å få fin fasong, men jeg har atopisk og veldig følsom hud så jeg angrer alltid etterpå. Når jeg har brukt høvel klør det noe sinnsykt når det gror ut igjen, jeg klør på det og det tåler ikke huden min som reagerer med å sprekke og bli sår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå