Gå til innhold

Hva bruker dere ved intimbarbering?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å ha igjen en liten trekant som er stusset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tips til ei nyforelska dame som endelig har fått seg kjæreste etter mange år som singel (og m full busk :-D)?

Skrevet

Jeg bruker barberhøvel. Syns det er lettest.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Barberhøvel ja. Barberer så jeg har igjen en liten trekant, som jeg trimmer med saks. Blir så fint atte :)

Skrevet

Bruker barberhøvel. Etterpå bruker jeg unirens slik jeg slepper nupper som klør :)

Skrevet

asan. og høvel sier seg selv kansje:-)

Skrevet

Høvel og vann / asan.

Skrevet

Bruker intuition-høvel til vanlig. Før brukte jeg epilator, men det tar sånn tid...

Skrevet

Høvel, skum og Asan etterbarberingskrem :)

Skrevet

Ladyshaver, kjører maskinen over det hele på den trimmeren som er på siden. Da blir det passelig kort, stikker ikke og klør ikke når det vokser ut igjen.

 

Skal jeg være ekstra fin bruker jeg skum og høvel i bikinikanten i tillegg for å få fin fasong, men jeg har atopisk og veldig følsom hud så jeg angrer alltid etterpå. Når jeg har brukt høvel klør det noe sinnsykt når det gror ut igjen, jeg klør på det og det tåler ikke huden min som reagerer med å sprekke og bli sår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...