Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Datteren min på 7 år hadde 38.0 i temp før hun la seg. Virket ikke særlig påvirket av det, men hun pleier å si jeg må måle tempen på henne på kveldene av og til (øretemp altså). Ble så overrasket når hun hadde feber, men det var jo ikke mye og nå når jeg var oppe og målte var den bare 37.0 (er jo normalt at den går ned om natta da)... Jeg blir så usikker, Vil jo absolutt ikke sende henne syk på skolen, men vil jo ikke være hjemme hvis det er sånn at dette er å overdrive skikkelig Hun har ingen andre symptomer, pittelitt snørrete bare.... Hjelp meg
Gjest Ziva Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Høstferie? Her er det høstferie og ingen skole i morgen. Sjekk feberen i morgen tidlig og ta det derifra. God bedring til dattern din.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Høstferie? Her er det høstferie og ingen skole i morgen. Sjekk feberen i morgen tidlig og ta det derifra. God bedring til dattern din. Samme tenkte jeg... Er det ikke høstferie hos dere? Jeg hadde holdt henne hjemme, jeg da.. Barn kan være feberfri om morgenen, men så går feberen på utover dagen. God bedring til vesla
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Med så lav feber så tviler jeg på at den er der i morgen tidlig, får vel bare høre hvordan hun føler seg. Hun var da veeeldig fornøyd med at hun hadde fått feber, så hun kommer jo til å si at hun er syk uansett
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Du hadde jo aldri oppdaga denne sykdomen om du ikke gikk rundt å måltevtempen på henne i tide og utide. Temperaturen kan svinge en grad opp eller ned uten at det betyr sykdom.
marsgutt 2013 Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 feber øker gjerne om kvelden. sjekk i morgen tidli. er hun da feber syj så hold henne hjemme. er ikke høst ferie i trøndelag før uke 41 værtfall.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Nei, det er ikke høstferie her, det er bare to dager høstferie i denne kommunen da, tror det er torsdag og fredag (hun er hos faren)... Takk for svar, kunne ønsket at mange sa sin meining om dette, vet ikke hva folk mener er rett og galt her...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Ikke alle steder det er høstferie i uke 40, men derimot i uke 41.. HI: Sjekk tempratur og almentilstand når dere står opp i morgen du, så finner du fort ut hva du bør gjøre
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Lillesøsteren hadde feber fredag og lørdag nemlig, så var litt var på om hun skulle bli syk også, derfor jeg hadde temperaturmålet fremme slik at hun kom på at jeg måtte måle Men er det ikke sånn på skolen som i barnehagen, at man skal ha en feberfri dag? At hun ikke sier til dem at jeg hadde feber i går kveld, men den var borte i dag derfor sa mamma at jeg måtte på skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå