Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Her heter underlivene henholdsvis Torstein og Rose Mari. Ikke spør hvordan vi kom på disse navnene I lag med andre kan vi derfor spørre om ikke vi kan ordne så Torstein kan hilse på Rose Mari i kveld, uten at andre i rommet skjønner noen ting. Med andre ord det vi egentlig sier er "skal vi hjem å knulle litt i kveld"... Flere søre navn på underlivene deres der ute?
Gjest Miryks Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Her heter underlivene henholdsvis Torstein og Rose Mari. Ikke spør hvordan vi kom på disse navnene I lag med andre kan vi derfor spørre om ikke vi kan ordne så Torstein kan hilse på Rose Mari i kveld, uten at andre i rommet skjønner noen ting. Med andre ord det vi egentlig sier er "skal vi hjem å knulle litt i kveld"... Flere søre navn på underlivene deres der ute? ...og hvorfor har dere behov for å avtale dette når dere er med andre? Gamle er dere egentlig?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Her heter underlivene henholdsvis Torstein og Rose Mari. Ikke spør hvordan vi kom på disse navnene I lag med andre kan vi derfor spørre om ikke vi kan ordne så Torstein kan hilse på Rose Mari i kveld, uten at andre i rommet skjønner noen ting. Med andre ord det vi egentlig sier er "skal vi hjem å knulle litt i kveld"... Flere søre navn på underlivene deres der ute? ...og hvorfor har dere behov for å avtale dette når dere er med andre? Gamle er dere egentlig? Det er nok mer på tull enn alvor altså Det er nok mer en morsom greie mellom oss. Sært men morsomt:p Dessuten, ikke ofte det skjer at vi "avtaler" dette blandt andre altså hi
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 føler ikke at noen av dem er så langt unna at jeg trenger å rope på de. Så nei
Anne-B. Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Fornøyelsesparken og morostakjen. Rose Mari: folk skjønner garantert.
*SommerFrisk* Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Alvorlig talt? Nei, ingen av oss har døpt hverandres underliv. men en jeg var sammen med.fra jeg var 14-17 år, kalte den for Herman. men der forklarer vel alderen det meste. jeg syns det var like usexy da som jeg synes nå. men for all del, vi er alle forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Her heter underlivene henholdsvis Torstein og Rose Mari. Ikke spør hvordan vi kom på disse navnene I lag med andre kan vi derfor spørre om ikke vi kan ordne så Torstein kan hilse på Rose Mari i kveld, uten at andre i rommet skjønner noen ting. Med andre ord det vi egentlig sier er "skal vi hjem å knulle litt i kveld"... Flere søre navn på underlivene deres der ute? ...og hvorfor har dere behov for å avtale dette når dere er med andre? Gamle er dere egentlig? Det er nok mer på tull enn alvor altså Det er nok mer en morsom greie mellom oss. Sært men morsomt:p Dessuten, ikke ofte det skjer at vi "avtaler" dette blandt andre altså hi Ehh...om dere hadde sagt det til hverandre, med jeg tipper et flir rundt munnen, så hadde jeg skjønt hva dere mente og hadde nok synes dere var utrolig barnslige og harrye. Hvis jeg ikke hadde skjønt det så hadde jeg nok spurt hvem dette var, siden dere nevnte det sån ut av det blå. Så selv om du tror folk ikke skjønner så kan det godt være de gjør det, og at de bare synes dere er tåpelige. Om de ikke har spurt hvem disse er så skjønner de nok.,..huff, så flaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå