Gå til innhold

Hjelp! Bekkenløsning OG Bekkenlåsning!!!


Stolt-mamma-til-to-troll

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Nå har det seg slik at jeg trenger gode råd fra dere med lignende "erfaringer".

Jeg har bekkenløsning og bekkenlåsning. skal til JM på tirsdag, men det er så inni he****te vondt så jeg trenger råd og øvelser fra dere!

Mine smerter er altså slik at jeg ikke klarer å ta vare på sønnen min (14mnd). Er alenemor så dette er ganske tøft. Får mye hjelp fra min mor, men føler at jeg skulle trege hjelp hele dagen. Jeg griner av smerte., klarer ikke løfte sønnen min, klarer ikke skifte på han, klarer nesten ikke gå eller bevege meg uten at jeg griner av smerte. Så kan godt si at jeg er dritt lei dette og jeg håper dere har noen gode råd/øvelser som kan berge meg fram til tirsdag!! Føler at dette blir litt syte innlegg, men jeg er så sint og lei meg på en gang.

 

Hjeeelp :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er du gravid igjen eller har du fremdeles vondt etter førstemann? Hvordan vet du at det er låsning? Hvis det er låsning kan du få hjelp av manuellterapeut , kiropraktor eller naprapat med å få løst opp i det. Hvis du nå har akutte smerter som har forverret seg så kan det være lurt å ta kontakt med en behandler fortest mulig slik at smertene ikke forplanter seg. Det er vanskelig å gi råd om øvelser for dette er så individuelt og er avhengig av hvor mye smerte du har; noen ganger kan det være greit å ta det med ro til den akutte smerten gir seg. Jordmor kan egentlig ikke hjelpe deg noe særlig, så jeg ville tatt direkte kontakt med en behandler, du trenger ikke henvisning fra lege ved noen av disse. Manuellterapeut er billigst dersom du går til en med driftstilskudd.. Du kan også be legen om henvisning til en fysio og undersøke om det er en i nærheten som har erfaring på bekkensmerter.. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...