Gå til innhold

90 minutter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Jeg begynte å grine på slutten. Følte meg helt tom og jævlig sliten. Forestill deg hvor mange som lever med dette daglig. Trist

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eh - hva?

 

What what. Hvor langt på bygda bor du?!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har ikke tenkt å se den. Jeg vet at det skjer og at man aldri må glemme at mange lever i en slik virkelighet, men jeg tror ikke magen min tåler å se det. Dessverre.....

Skrevet

Tenker at jeg klarer ikke ta filmer med aksel hennie alvorlig! Sorry men det er noe med han som gjør at det automatisk mister troverdighet.

 

Hodejegeren var en real nedtur for min del. Kanskje det er derfor.

Skrevet

Vel,denne burde du se,Gråsonen.

Skrevet
Eh - hva?
What what. Hvor langt på bygda bor du?!
What what what. Var nok heller snakk om hvor langt inne i eget hode, kobla ikke. Skal ikke se den heller.
Skrevet

Du som kobler alt som kan kobles og ikke kobles! Vel,jeg brakk meg

Skrevet
Du som kobler alt som kan kobles og ikke kobles! Vel,jeg brakk meg
Og der har du grunnen til at jeg ikke skal se den. Jeg velger ikke å se denslags vold, jeg vet den finnes.
Skrevet

Og jeg griner for alle barna som opplever vold i hjemmet. Hva kan JEG gjøre? Ja,jeg er en sentimental motherfucker

Skrevet

Den var forferdelig og forferdelig bra. Satte en skikkelig støkk i meg akkurat som filmen var ment skulle gjøre. Babyen var nok det som rørte meg mest og jeg var kjemperedd for at han skulle gjøre babyen noe, sikkert fordi jeg har en liten en og er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...