SnekkerPelle Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Hva tenker dere? Jeg begynte å grine på slutten. Følte meg helt tom og jævlig sliten. Forestill deg hvor mange som lever med dette daglig. Trist
SnekkerPelle Skrevet 30. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2012 Eh - hva? What what. Hvor langt på bygda bor du?!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Har ikke tenkt å se den. Jeg vet at det skjer og at man aldri må glemme at mange lever i en slik virkelighet, men jeg tror ikke magen min tåler å se det. Dessverre.....
Gråsonen Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Tenker at jeg klarer ikke ta filmer med aksel hennie alvorlig! Sorry men det er noe med han som gjør at det automatisk mister troverdighet. Hodejegeren var en real nedtur for min del. Kanskje det er derfor.
SnekkerPelle Skrevet 30. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2012 Vel,denne burde du se,Gråsonen.
Gjest sug lut Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Eh - hva? What what. Hvor langt på bygda bor du?! What what what. Var nok heller snakk om hvor langt inne i eget hode, kobla ikke. Skal ikke se den heller.
SnekkerPelle Skrevet 30. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2012 Du som kobler alt som kan kobles og ikke kobles! Vel,jeg brakk meg
Gjest sug lut Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Du som kobler alt som kan kobles og ikke kobles! Vel,jeg brakk meg Og der har du grunnen til at jeg ikke skal se den. Jeg velger ikke å se denslags vold, jeg vet den finnes.
SnekkerPelle Skrevet 30. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2012 Og jeg griner for alle barna som opplever vold i hjemmet. Hva kan JEG gjøre? Ja,jeg er en sentimental motherfucker
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Den var forferdelig og forferdelig bra. Satte en skikkelig støkk i meg akkurat som filmen var ment skulle gjøre. Babyen var nok det som rørte meg mest og jeg var kjemperedd for at han skulle gjøre babyen noe, sikkert fordi jeg har en liten en og er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå