Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Som, hus, bil, vaskemaskin, dusjen, tørketrommel,hytte m.m? Vi har vaskemaskinen Reidar og tørketromelen Gudrun.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Kåken heter selvsagt "Lykkeboden" og så har vi den lille blå bilen som heter "Blåbæra"
3 er nok! Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Ja, det har jeg. Min rare humor ingen andre skjønner deg på...
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Hehe, er det virkelig noen som gir dusjen sin et navn? Herlig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Dusjen kalles brusebadet (bare dansk for dusj), vaskerommet: kaoskammeret..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Her hadde eiendommen et navn før vi flyttet hit så det bruker vi jo, plassen heter jo det. Bilen har et navn, men det er vel ikke så mange andre som bruker så....
Himmel og hav Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Vi sier gjerne at Gunda tar oppvasken. Snille oppvaskmaskinen
Fru Blåbær Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Bil nr to heter Vidunderet. Jeg ville helst hatt en litt nyere modell med litt større motor og litt mindre rust, men lommeboken fikk det siste ordet.
Gjest Mentha Skrevet 30. september 2012 #12 Skrevet 30. september 2012 (endret) Kokeboka heter Erna. Gammelbilen het Pelle Rodriguez. Gården og området her har jo også et navn, og derfor har flere av husene og bygningene rundt her navn etter det. Ellers er det dårlig med navngivning her i gården. Dessverre. For jeg trives godt med at ting har navn! Det gir de sjel Endret 30. september 2012 av Mentha
Ugress Skrevet 30. september 2012 #13 Skrevet 30. september 2012 Har navn på bilene og div potteplanter
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 30. september 2012 #14 Skrevet 30. september 2012 Har en svær kniv som heter brutus:))
3 nøtter til Askepott Skrevet 30. september 2012 #15 Skrevet 30. september 2012 Ja. Bilen heter Lille trille og mobilen min heter Leif.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #16 Skrevet 30. september 2012 Har navn på bilene og underlivene våre:p
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. september 2012 #17 Skrevet 30. september 2012 jenta mi har navn på tuttene og lekene sine også et teppe vi kaller bæbæ. Å tøfflene hennes frida og mons .. Iåmed hun er snart 12 mnd , er det jo jeg som kaller tingene hennes alt mulig navn og aner ikke hvorfor jeg gjør det... Så når jeg spør pappan hennes om og hente bæbæ, frida og mons , leila og molly så veit han hva jeg mener! Herregud så teit jeg følte meg nå...haha
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. september 2012 #18 Skrevet 30. september 2012 jenta mi har navn på tuttene og lekene sine også et teppe vi kaller bæbæ. Å tøfflene hennes frida og mons .. Iåmed hun er snart 12 mnd , er det jo jeg som kaller tingene hennes alt mulig navn og aner ikke hvorfor jeg gjør det... Så når jeg spør pappan hennes om og hente bæbæ, frida og mons , leila og molly så veit han hva jeg mener! Herregud så teit jeg følte meg nå...haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå