Gå til innhold

Har dere gitt navn til div gjenstander dere eier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som, hus, bil, vaskemaskin, dusjen, tørketrommel,hytte m.m?

 

Vi har vaskemaskinen Reidar og tørketromelen Gudrun. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kåken heter selvsagt "Lykkeboden" og så har vi den lille blå bilen som heter "Blåbæra"

Skrevet

Ja, det har jeg. Min rare humor ingen andre skjønner deg på...

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Hehe, er det virkelig noen som gir dusjen sin et navn?

 

Herlig ;)

Skrevet

Dusjen kalles brusebadet (bare dansk for dusj), vaskerommet: kaoskammeret..

Skrevet

Her hadde eiendommen et navn før vi flyttet hit så det bruker vi jo, plassen heter jo det.

Bilen har et navn, men det er vel ikke så mange andre som bruker så....

Skrevet

Vi sier gjerne at Gunda tar oppvasken. Snille oppvaskmaskinen :)

Skrevet

Bil nr to heter Vidunderet. Jeg ville helst hatt en litt nyere modell med litt større motor og litt mindre rust, men lommeboken fikk det siste ordet.

Skrevet (endret)

Kokeboka heter Erna. Gammelbilen het Pelle Rodriguez.

Gården og området her har jo også et navn, og derfor har flere av husene og bygningene rundt her navn etter det. Ellers er det dårlig med navngivning her i gården. Dessverre. For jeg trives godt med at ting har navn! Det gir de sjel :)

Endret av Mentha
Skrevet

Har en svær kniv som heter brutus:))

Skrevet

Ja. Bilen heter Lille trille og mobilen min heter Leif.

Skrevet

Har navn på bilene og underlivene våre:p

Skrevet

jenta mi har navn på tuttene og lekene sine også et teppe vi kaller bæbæ. Å tøfflene hennes frida og mons .. Iåmed hun er snart 12 mnd , er det jo jeg som kaller tingene hennes alt mulig navn og aner ikke hvorfor jeg gjør det... Så når jeg spør pappan hennes om og hente bæbæ, frida og mons , leila og molly så veit han hva jeg mener! Herregud så teit jeg følte meg nå...haha

Skrevet

jenta mi har navn på tuttene og lekene sine også et teppe vi kaller bæbæ. Å tøfflene hennes frida og mons .. Iåmed hun er snart 12 mnd , er det jo jeg som kaller tingene hennes alt mulig navn og aner ikke hvorfor jeg gjør det... Så når jeg spør pappan hennes om og hente bæbæ, frida og mons , leila og molly så veit han hva jeg mener! Herregud så teit jeg følte meg nå...haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...