Gå til innhold

Ble utsatt for vold i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde avtale hos x å hente tingene mine. Møte opp og x hadde en kompis der. Jeg spurte om å ta med noe, men han sa det hadde han kjøpt det. Noe jeg tror ikke stemmer. da sa jeg da får jeg ta med ungene sine klær for det har jeg kjøpt. da tok han meg i armen og dyttet. Kompisen og blandet seg tilslutt. Så sitter med blåmerker. Rart at de ikke slo. Skal anmeldes i morgen. Hvilke syk mann har jeg bodd med????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ja. Veldig glad det er en x. Uff, skremmende hva man må oppleve av en man trodde man kjente. Utrolig trist og lei meg. Har dessverre barn med denne mannen. :(

HI

Skrevet

Om det å bli klypet i armen er den verste volden du har vært utsatt for, så er du heldig...

Skrevet

Om det å bli klypet i armen er den verste volden du har vært utsatt for, så er du heldig...

Verst eller ikke verst, da er det vell bedre å gjøre noe med saken FØR det kan skje noe ennå verre syns du ikke?

Skrevet

Kva verd lev du i, dette er vold og dermed totalt uakseptabelt! Spesielt når dei er to, det må da bli oppfatta som særs skremmande og trugande!

Anmeld dei HI, så får dei klar beskjed om at du ikkje finn deg i dette!

Skrevet

Vel da er jeg heldig også.. Jeg har aldri blitt utsatt for truende oppførsel av gubben eller vold. Så hi skal ikke finne seg i det.

Har han gjort slikt før eller er dette et engangstilfelle? For hvis dette er vanlig for han å fremstå som truende og voldelig, er det jo viktig å gjøre noe med det for barnets skyld.. Men hvis dette var den ene gangen han gjorde det, så vil det kanskje komme i veien for samvær? Vet jo ikke grunnen for hvorfor han er din x ;) Greit å få odna opp på den ene eller andre måten ;)

Skrevet

Hva er det for tøv?

Vold er uakseptabelt uansett.

Skrevet

Har tenkt å annmelde det. Finner meg ikke i dette. Så visst det bare er blåmerker på arm er det greit? Skal være glad jeg ikke opplevde mer?

HI

Gjest peacock
Skrevet

Anmeld han, hi, like greit at slike ting er loggført om dere får problemer med å samarbeide senere! Og fort deg mens du fortsatt er blå... om du ikke fikk med tingene dine kan du passende melde han for tyveri i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...