Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Hvor mange timer bør bursdagen vare sånn ca? Bør jeg legge opp til 2 eller 3 timer? (eller 2,5 kanskje?)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Her er det vanlig med 1,5 time så lenge de går i bhg og 2 timer når de begynner på skolen. Veldig ok synes jeg. Det er rimelig utmattende å ha barnebesøk, og 3 timer hadde jeg nok ikke overlevd
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 2 timer synes jeg er akkurat passe, men det kommer jo litt an på hvor og hvordan man arrangerer bursdagen.
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Alt fra 1 1/2- 2 timer, tror jeg skal holde når de er så små. Da 5 åringen min hadde barnehagebursdag i fjor, varte det i 2 timer, og det synst jeg var mer enn nok:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 2 timer er passelig, såpass må man nesten ha om man skal rekke å spise et matmåltid, et kakemåltid, leke litt og få godteposer. Men 3 timer blir for lenge.
It's all about me Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Her har alle vart i 2 timer. Både de mine har vært gjest i og de vi har holdt selv. En gang skulle vi derimot ønske vi hadde skrevet 2.5 eller 3 timer på invitasjonen. Men det var fordi vi hadde invitert så mange at alt tok laaang tid.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Når vi har det her hjemme bruker vi 2-2,5 timer. Guttungen har feriet ute de tre siste år med grilling og lek og slikt og da setter vi av fire timer.
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Min erfaring er at 2 timer er perfekt. Har akkurat feiret 5 årsdag nå og både i år og i fjor erfarte vi at 2 timer er akkurat passe. Tida går fort i bursdag og på 2 timer rekker man akkurat alt man skal, barna kommer, gaver åpnes, de leker litt, spiser, kake og bursdagsang, litt lek og evt godteposefisking. Da har det som regel gått akkurat 1 time og 50 minutter. De siste 10 minuttene merker du godt at selskapet er over, barna er både slitne og fulle av sukker, det er rotete overalt og det føles helt greit at de skal hjem!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Da blir det 2 timer her også! Høres veldig OK ut HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå