Gå til innhold

Dere som har vært sammen i ca.5 år...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Akkurat nå, så ofte vi kan. Til vanlig, ca 3-5 ganger i mnd

Skrevet

Vært sammen i 10 år snart vi da. Har sex 2-3 ganger i uka, men kan jo variere litt. Var oftere før vi fikk barn...

Skrevet

Nå under graviditeten 1-2 ganger i uka. før jeg ble gravid hadde vi oftere og ofte flere ganger om dagen.

Skrevet

To ganger i uken i snitt tenker jeg. Sammen i syv år, to barn.

Skrevet

Ca to ganger i mnd kanskje i gjennomsnitt.... Vært litt oftere nå i det siste da.....

Men det at det er så sjelden har noe med helsa å gjøre.

Skrevet

Nå med graviditet, amming og to mnd gml baby er vi ikke så aktive. Har vel blitt et par ganger i mnd siste halvår. Men nå er vi på vei i riktig retning igjen. 2-3 ganger i uka er normalen for oss:-)

Skrevet

De tre siste åra vil jeg si gjennomsnittlig 6 ganger pr år.

Skrevet

Hmm.. Varierer hos oss. Noen uker så kan det være ofte. Så kan det bli en liten pause i to uker og så har vi ofte sex igjen. Men "ofte" så mener jeg 3-4 ganger i uka :P

Skrevet

Det varierer veldig alt fra 2-10 ganger i mnd. Inne i en "god" periode nå, hadde en quicky på morrakvisten:) Vært sammen i 7 år.

Skrevet

2 - 5 ganger i uka

Må få med at mannen er borte mandag - torsdag hver uke ;)

Vi har vært sammen i 6 år nå

Skrevet

Et par ganger i måneden. Ønsker mer, men liten interesse fra andre kanten, så må nesten bare "ta det jeg får".

Skrevet

Sjeldnere og sjeldnere.. Nå som jeg er gravid, nesten aldri..

Håper det tar seg opp igjen når ungen er født! ;)

Skrevet

Alt for sjelden, dessverre. 3-4 ganger i måneden kanskje. Jeg har i hvert fall lyst på mer, og vi har hatt lange samtaler om problemet før. Etter samtalene er det alltid bedre en liten stund, og så går alt tilbake til det som tydeligvis er normalen for oss. Vi mangler litt gnisten til tider, samboeren min er ikke så veldig lidenskapelig av seg. Det viser seg bla a på andre måter også, som at vi aldri krangler. Vanskelig det der...

Skrevet

Dere som har hatt sex for 10-14 måneder siden, hva er grunnen? Høres forferdelig ut :(

Skrevet

Siden vi har datteren vår sovende på samme rom som oss blir det ganske sjeldent. ca.2-3 ganger i måneden.

Gleder meg til hun får eget rom (vi skal flytte til et større hus), da skal det bli fart i kjærlighetslivet igjen!!!

Skrevet

2-3 ganger i uken. Da vanligvis i helgene

Skrevet

Til vanlig kanskje 5-6 ganger i mnd. Mens vi prøvde å bli gravid, mye oftere, nå når jeg er blitt gravid har det ikke blitt så mye, fordi jeg har vært mye dårlig, men nå begynner det å gi seg, så kanskje det tar seg opp? Sambo er ikke hel sikker på om han kommer til å ha lyst etter at barnet begynner å sparke osv, skjønner jo det... Vi får se.

Skrevet

Selv om vi har vært i lag i snart 10 år, så har vi sex 1-3 ganger i uka :) Nå prøver vi å få et barn til, og har derfor oftere rundt EL tida :) :) Håper jeg blir gravid snart.

Skrevet

Vært sammen 8 år, har sex 2-3 ganger i uka til vanlig. Når er jeg gravid i 1 tri og har en på 1,5 år så er sliten, blir vel 1-2 ganger i uka nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...