Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg trenger desperat forslag til restauranter/hotell i Oslo (gjerne vest) hvor man kan arrangere barnedåp til en ikke alt for stiv pris. Vi har stor familie, og ønsker derfor helst å ikke overstige 300 kr pr pers, for mat inkl drikke. Da barnedåp jo er tidlig på dagen, ønsker vi ikke å kjøre på med 3-4 retters middag. Da vi jo uansett ønsker å ha en dåpskake til "dessert". De fleste steder jeg kommer over ser det imidlertid ut at man må bestille selskapsmeny med nettopp flere retter, og prisen blir jo da deretter. Er det noen som har steder å anbefale? Hvordan har dere andre løst dette? Leie lokale/ha det hjemme går dessverre ikke. Kunne gjerne tenkt buffet eller lignende...håper på mange gode tips fra dere :)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Vet ikke om de gjør barnedåper, men jeg var i en bursdag på Sagene Lunchbar hvor man leide overetasjen og hadde den m/veranda for seg selv. Var kanskje 10-15 stk, vet ikke hvor mange fler de evt kan ta... De serverte ganske god tapasbuffet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for godt forslag. Skal sjekke det nærmere noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå