Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Leste på en annen side for småbarnsmødre, så ser jeg folk skriver detaljert om analsex og andre private sexrelaterte ting samtidig som de har bilde av barna sine til profilbilde.. en er ikke Så anonym på nettet altså! Urk
Gjest Mentha Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Det er nok noen som ikke setter seg inn i hva som er sunt nettvett. Kan også være greit å huske at ting som legges ut på nett vil i teorien aldri forsvinne derfra igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Ved å bruke google kan du søke deg opp til ganske mye, eks søk problemer med analsex og vips så kan kommer du inn på et foreldreforum hvor dette er diskutert, der finner du også bilder og nick (som du også kan søke opp og finne ut masse om). BIM og DIB blir til stadighet referert til i andre medier, da gjerne med konkrete innlegg og svar også noen ganger med nick i de fleste tilfellene så legges det også opp en link til den aktuelle tråden... Så jeg er ganske enig med deg, internett er ikke så anonymt hvis du bestemmer deg for å publisere noe der. ( eks som å svare i denne tråden) Nettvett er noe som burde ha blitt gitt gratiskurs i, noen skulle aldri ha vært i nærheten av en internetttilkobling, men heldigvis så er det ikke min jobb å dømme det, jeg kan bare le av det å riste litt på hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå