Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Ser på hyllene at flere barn har startet med det nå her på vestlandet... Vi har Dock boots og viking goretex sputnik nå i barnehagen. Vil jo ikke at snart 2åringen skal fryse heller.. Hva har dere?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Nei, har samme som deg og blir ikke vintersko på en god stund. Bor på Østlandet.
Vogndilla Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Trenger ikke vintersko enda nei, da blir man svett på bena. Holder lenge med det du har
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Vi har bare så vidt begynt med overgangs sko/høst sko. Er litt tidlig med vintersko enda. Bor på Sørlandet hvor temperaturen svinger veldig fra morgen til ettermiddag(dvs kaldt tidlig på morgenen og varmere utover dagen.)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Man må nok se det an på hvor man bor. Vi bor i helt nord i Finnmark og bruker vintersko og parkdress hver dag, samt godt lag med klær under dressen (ull eller fleece). Driiiitkaldt ute her oppe dagen lang!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Jeg må visst bo i den varmere delen av Finnmark, for her er det slettes ikke aktuelt med vintersko enda.
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Siden det var siste fredag i måneden før helga kom alt av klær hjem, og alt er pakket på nytt i dag. Jeg sender med cherrox og Viking-skoene fra i vinter, slik at de kan stå i bhg om det er behov. De blir for trange med tykke ullsokker oppi, men de kan være fine å ha de dagene det er kaldt fra morgenen. Hun har på seg overgangssko når hun kommer i bhg, så får man bare se an hva som brukes tenker jeg. Men dette er mest fordi vi har disse skoene tilgjengelig, ikke fordi jeg tror de vil bli brukt veldig ofte fremover. Dette er i Innlandet og i naturbarnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå