Gå til innhold

Hvor ærlig er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sier jeg er irriterende ærlig! :P

Eneste jeg kan "lyve" om er om folk spør meg om utseende/klærne deres, vil jo ikke såre noen:S

Men ellers e jeg kvalmende ærlig...

hvor ærlig er dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke alltid like ærlig. Det kommer helt an på situasjonen og hvor godt jeg kjenner vedkommende

Skrevet

Jeg er veldig ærlig (lyver så og si aldri), men veldig "smiskende" he he... jeg prøver alltid å fokusere på de positive tingene, så jeg unngår nok en del av de farlige "ærlighetetene".

Skrevet

som sørlending har jeg det ikke helt i meg å være brutalt ærlig selv om jeg kunne ønske jeg kunne være det...

Skrevet

nå når jeg er gravid er jeg altfor ærlig, klarer ikke jatte, må si det jeg mener på jobb og det fører ikke alltid godt med seg... blir sprø av kolleger iblandt og sier ting jeg ikke burde si.. er ikke meg selv

Skrevet

Brutalt ærlig, ikke spør hvis du ikke tåler å høre svaret...

Skrevet

Tja, kommer an på situasjonen det. Ovenfor ungene smålyver jeg mye for å skåne dem for diverse, som lærer "må" en lyve litt innimellom ovenfor elever, men generelt sett er jeg veldig ærlig av meg.

Leste forøvrig en gang at det er de som mener de selv er mest ærlige som ofte er de som faktisk lyver mest og at gjennomsnittsmennesket lyver 5-7 ganger hver eneste dag. Tror nok det kan stemme, og ja, da er de små hvite tatt med.

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Det kommer an på hvem jeg har med å gjøre. Stort sett er jeg veldig ærlig, men når det kommer til utseende og klestil, så kan jeg pynte litt på sanneheten og da særlig hvis jeg har å gjøre , med personer som lett tar seg nær av ting.

Når det gjelder barn, så er jeg også litt forsiktig med hva jeg sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...