Gå til innhold

Lengsel etter flere barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to fantastiske barn, men ønsker meg så inderlig flere. Mannen deler dessverre ikke denne lengselen med meg. Jeg lurer på om den noengeng vil gå over?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det kan hende det.. Samboeren min var sta på det med 3 barn, han SKULLE ha 3 barn.. Og fikk meg med i iveren etter 3 barn.. Men nå har vi to, og han sa seg plutserlig ferdig med de to.. Det har væt en del om og men og i det heletatt fra min side, ville ha han tilbake til orginalplanen vår. Men nå, ca 6 mnd etter han sa det, så merker jeg at jeg føler meg fornøyd med de 2 vi har.. Jeg har jo ingen garanti for at det ikke vil blusse opp igjen, og jeg vil ønske en til, men slik det er nå, så har jeg prøvd å se det positive med to unger i 5 mnd tid.. Og trives med den følelsen jeg har nå, det å ha to herlige. Men det kan jo hende, enten med meg eller han, kanskje til og med begge, at ønsket om et 3 barn dukker opp igjen..

Tror nok man aldri kan være 100% sikker om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...