Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Har to fantastiske barn, men ønsker meg så inderlig flere. Mannen deler dessverre ikke denne lengselen med meg. Jeg lurer på om den noengeng vil gå over?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Det kan hende det.. Samboeren min var sta på det med 3 barn, han SKULLE ha 3 barn.. Og fikk meg med i iveren etter 3 barn.. Men nå har vi to, og han sa seg plutserlig ferdig med de to.. Det har væt en del om og men og i det heletatt fra min side, ville ha han tilbake til orginalplanen vår. Men nå, ca 6 mnd etter han sa det, så merker jeg at jeg føler meg fornøyd med de 2 vi har.. Jeg har jo ingen garanti for at det ikke vil blusse opp igjen, og jeg vil ønske en til, men slik det er nå, så har jeg prøvd å se det positive med to unger i 5 mnd tid.. Og trives med den følelsen jeg har nå, det å ha to herlige. Men det kan jo hende, enten med meg eller han, kanskje til og med begge, at ønsket om et 3 barn dukker opp igjen.. Tror nok man aldri kan være 100% sikker om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå