Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg har fordommer mot folk som leser VG og betrakter alt som står der for en saklig nyhet og sannhet.
holahopp Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 ikke det at jeg betrakter alt som står i vg som sannhet, men hvor leser du nyheter hen og mener det er pålitelig?
Hønemor :p Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Morsom problemstilling Tja, VG er jo en tabloidavis, en god del av stoffet deres er rett og slett for underholdningsverdi. Så kanskje en del folk som leser VG liker å bli underholdt, få med seg de mest fargerike, dramatisk og "morsomme" hendelsene? Det er vel ikke noe å se ned på? Mannen min surfer gjennom VG blant annet og får med seg utrolig mye rart som danner utgangspunkt for lunsjprat og morsomme samtaler. Det er et sosialt element i det. Kanskje ikke skjære alle over en kam? ...Sannheten eier vel verken VG eller noen andre.
Mandalas Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Jeg er like sær som deg HI. Jeg syns VG er nesten å sammenligne med Se og Hør. Overskriftene på forsiden er som regel helt latterlige og overhodet ikke viktige nyhetssaker eller nyheter i det hele tatt. Så joda, noen små fordommer har jeg ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå