Gjest sug lut Skrevet 30. september 2012 #26 Skrevet 30. september 2012 Jeg synes jeg er penere enn jeg er.... Det er et godt utgangspunkt for å bli lykkelig i livet, anonym.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #27 Skrevet 30. september 2012 Juliea er hvertfall ei søt ei Men de fleste her er nok pene/søte på sin måte.. Er ikke alltid alt ligger på utseendet, men hvordan man presenterer seg selv Så enda om man ikke har det søteste ansiktet, så kan man faktisk bli veldig søt uansett, pga hvordan man presenterer det man har å by på, og da mener jeg både det innere og det ytere..
Mami_ Skrevet 30. september 2012 #28 Skrevet 30. september 2012 Hallo, er ikke jeg pen da???? Synes Juliea er pen, også innbiller jeg meg at Alva er vakker
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #29 Skrevet 30. september 2012 Hehe.. Ser allerede hun husmor-muse-brun er nevnt.
Gjest sug lut Skrevet 30. september 2012 #30 Skrevet 30. september 2012 Hehe.. Ser allerede hun husmor-muse-brun er nevnt. Vil du veldig gjerne at vi skal spørre deg, trygle deg, be på våre knær om at du skal si hvem du snakker om? Næ, gidder ikke. Kanskje er det meg, kanskje er det deg, kanskje er det tralalei, og uinteressant er det uansett.
ellen-propellen Skrevet 30. september 2012 #31 Skrevet 30. september 2012 Beauty is only skin deep Så jeg er gla for at jeg er sexy
Von Hertelhofen Skrevet 30. september 2012 #33 Skrevet 30. september 2012 Jeg tipper lykke fryd er vakker, alle vakre er lykkelige
skinnfilla Skrevet 30. september 2012 #34 Skrevet 30. september 2012 Hallo, er ikke jeg pen da???? Synes Juliea er pen, også innbiller jeg meg at Alva er vakker Ha ha deiligste bildet!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #35 Skrevet 30. september 2012 Kunne ikke brydd meg mindre.. Er kun hvor pen en er på innsiden som teller. Det er det bare stygge mennesker som sier
khm Skrevet 30. september 2012 #36 Skrevet 30. september 2012 Synes jeg selv er litt av ett varp! Fruen er enig men kommer aldri til å si det så jeg hører på...hun mener jeg ikke trenger å bli mer høy på pæra! Men fine tær har jeg ikke. Det var den perfeksjon, jaja!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #37 Skrevet 30. september 2012 Synes jeg selv er litt av ett varp! Fruen er enig men kommer aldri til å si det så jeg hører på...hun mener jeg ikke trenger å bli mer høy på pæra! Men fine tær har jeg ikke. Det var den perfeksjon, jaja! Oi oi.. Også tærne da! De er jo bare Så viktige hehe
khm Skrevet 30. september 2012 #38 Skrevet 30. september 2012 Synes jeg selv er litt av ett varp! Fruen er enig men kommer aldri til å si det så jeg hører på...hun mener jeg ikke trenger å bli mer høy på pæra! Men fine tær har jeg ikke. Det var den perfeksjon, jaja! Oi oi.. Også tærne da! De er jo bare Så viktige hehe Funker fint de hvis man tenner på hobbiter!
O`Neill Skrevet 30. september 2012 #39 Skrevet 30. september 2012 Kunne ikke brydd meg mindre.. Er kun hvor pen en er på innsiden som teller. Det er det bare stygge mennesker som sier Og DET er hva grunne mennesker sier...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #40 Skrevet 30. september 2012 Synes jeg selv er litt av ett varp! Fruen er enig men kommer aldri til å si det så jeg hører på...hun mener jeg ikke trenger å bli mer høy på pæra! Men fine tær har jeg ikke. Det var den perfeksjon, jaja! Oi oi.. Også tærne da! De er jo bare Så viktige hehe Funker fint de hvis man tenner på hobbiter! Hahaha.. For et syn :-p
marsgutt 2013 Skrevet 30. september 2012 #41 Skrevet 30. september 2012 hehe, det hva no å nå å lur på ser itj ut om mårran æ værtfall, fått våkna litt å drad en børste gjennom håret så e æ nok lik di fleste. vil tru at all inn her e pen på kvar sin måte.
Toocute Skrevet 1. oktober 2012 #42 Skrevet 1. oktober 2012 Åh, nå stilte du mitt absolutt favoritt spørsmålet mitt som jeg har ventet såååå lenge på! La meg svare på hvem jeg tror er pen her inne. Jeg tror ikke hvem som kan være pen her, jeg vet hvem som er pen her. Og det er.definitivt meg altsåe ;* Ah, giiiiiid <3 Seriøst, jeg går i grunnen ikke å tenke på det...Alle mennesker har sin sjarm, om du syns en.med.rødt hår, harry potter briller, fregner og utsående tenner er stygt, så kan det være svært tiltrekkende for andre.igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå