Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Noen som vet hva typen sitter inne for?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Stakkars dame Hun er uhelbredelig kreftsyk i skjelletet. Herregud, så utrolig trist! Får vondt i magen
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Det lurer jeg også på. Kanskje fyllekjøring? Hva annet har strafferamme på 6mnd?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Fyllekjøring har ihvertfall ikke strafferamme på 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Det har du vel strengt tatt ikke noe med? Ja, mange vet, men uansett, hvorfor kringkaste det på et offentlig forum? Tåpelig spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Hun blogger jo konstant, klart man blir nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Ja, hun blogger mye, det er hennes måte å takle hverdagen på. Men siden hun ikke skriver noe om hvorfor han sitter inne, så betyr det vel at hun ikke ønsker å offentliggjøre det. Synes du ikke bloggen hennes er interessant fordi hun ikke skriver om hvorfor han sitter inne, så får du la være å lese bloggen hennes. Hun er ei fantastisk jente, og historien hennes er trist. Ikke plag henne med slike dumheter. Heia Kristina!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå