Gå til innhold

Er dette dårlig gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er i en jobb han ikke trives så godt i og har fått "tibud" om annen jobb. Det vil si, han er invitert inn til en prat, men er så og si blitt tilbudt jobben. Han har veldig lyst på den, ikke bare fordi det er en del bedre lønn, men han slipper og jobbe kveld. Noe som gjør at jeg blir mer fleksibel i min jobb.

Men greia er at han holder på å kurse seg for å jobbe offshore og håper å få jobb i nordsjøen innen et par år. Er det dårlig gjort å ta denne jobben når han vet han ikke kommer til bli i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh.. man vet aldri hvor lenge en person kommer til å være når de får en ny jobb..

Selvfølgelig vil arbeidsgiver ha noen som kommer til å være der på sikt, men jeg synes han burde ta jobben..

 

Et par år er jo litt da, hadde vært annerledes om det var snakk om 6 mnd ;)

Skrevet

Er vel ikke det.. ALLE klatrer vel i arb.stigen? De aller fleste har et mål, og jobber seg frem til det, om det så betyr å ha en midlertidlig jobb, som kan tilføre ekstra intekt i huset, så er det vel helt normalt...

Skrevet

Nei det er ikke dårlig gjort. Ta jobben. Uventede ting skjer :-)

Skrevet

Nei, enn må ta de mulighetene enn får:) Lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...