Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Så vet jeg man kan velge å sterilisere seg samtidig. Kan man velge å få fjernet hele livmoren? Veldig mange kvinner i min nære familie som har hatt problemer med livmoren av den arvelige typen. Av 4 kvinner i min nære familie, har 3 stykker måtte fjerne den. Sjansen for at det samme skjer meg anser jeg derfor som stor. Jeg ønsker å få fjernet den når det først er der inne.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Det har jeg vondt for å tro, men du må jo ta det opp med legen din. Man fjerner jo vanligvis ikke friske organer men vet at man kan få fjernet brystene om man har den genfeilen som ofte gir brystkreft.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Det har jeg vondt for å tro, men du må jo ta det opp med legen din. Man fjerner jo vanligvis ikke friske organer men vet at man kan få fjernet brystene om man har den genfeilen som ofte gir brystkreft. Æsj. Må jo vÆre enklere for dem så slipper de å gå inn igjen om noen få år. Skal selvfølgelig snakke med legen. NÆrmer med 40 og dette er 3. mann så jeg skal 100% ikke ha flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå