Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Har en venninne som egentlig skulle reise til Syden med et barn på knappe 3 uker. Kan noen fortelle meg hvorfor noen vil det?! Hva har du i Syden å gjøre så kort tid etter fødsel? Av ulike årsaker ble reisen avlyst, men planen var å dra (og hadde gjort det var det ikke for denne ene tingen som kom i veien). Og nei, det er ikke 1 gangs fødende. Har et barn på 2 år som også skal underholdes i Syden. kan jo ramse opp mange grunner til å ikke dra, men finner ikke EN eneste grunn til å dra. WHY?!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 En grunn til å dra: At man har lyst. Det er en sabla god grunn, tenker jeg
Frenzia Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Må da være sinnsykt deilig å ha barseltid på et varmt hotellrom romservice og med restaurant i 1. etasje .
Musemora Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Hvorfor ikke? Må da være deilig for en nyfødt å ligge og kose seg i en liten body. I tillegg har man med ferdig, bakteriefri mat i puppen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Hvorfor ikke? kunne lett gjort det selv med yngste, han var jo snill som dagen var lang...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Jeg hadde ventet til både jeg og babyen var klar for å kunne bade. Kan ikke se for meg noe mer ufyselig enn å være på ferie et sted hvor meningen er å sole seg og bade mens man fortsatt har renselsen så man ikke kan bade selv og babyen er for liten til å kunne bade. Da hadde jeg heller spart de ukene med ferie (for mannens del) noen mnd så vi kunne kost oss alle sammen.
Appelsinpiken Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Var i syden når knøttet var 6 uker. Var helt supert det. Hadde en baby som måtte bæres mye på kveldstid, og det var godt for oss begge å kunne gjøre det i frisk luft ved bassengområdet istedetfor i en klam leilighet. Knøttet var generelt i bedre humør på ferien enn her hjemme.
marsgutt 2013 Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 jeg hadde ikke gjort d. man vet ikke hvordan babyn reagerer på varmen. noen blir veldig suttrete. hadde ikke klart og kost meg med en liten baby i syden. di som orker det må bare gjøre det for min del.
Edelweis Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 JEg tror faktisk se har babyer i syden også
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Man må ikke låse seg inn når man får baby. Jeg hoppet i dusjen 15 min etter fødsel og kunne godt dratt hjem med baby da. Var i knallform. Og de som mener det blir for varmt for babyen i syden,hva med de babyene som blir født på sommeren her hjemme da? Når vi kom hjem med 2 mann så var det 30 grader,gikk fint det
marsgutt 2013 Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 er et helt annet klima i syden også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå