Gå til innhold

Tigerstaden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes vi?

 

Linni er umoden.

Carina Dahl er stygg.

Positivt overrasket over Therese.

Mari virker falsk.

 

 

Blir gøy å følge med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33 år og føler jeg er alt, alt for gammel. Fjortis-program.

Skrevet

Det var flaut å se på! Virket nesten innøvd, ikke mye reality..

Flaut for Linni å bli full på tv!

Therese virket ok. Men ikke hørt mye om henne men de andre så kan jo ha noe med hva jeg allerede tenker om de andre.

Kommer nok til å følge med selv om jeg synes det var pinlig :)

Skrevet

Mari er faktisk fantastisk!

Carina er mindre pen, men virker kul.

Linni er bare Linni.

Therese virket foreløbig kjedelig og klein.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Ikke sant, hun Carina er overhodet ikke pen. Så til de graader oppskrytt :)

Skrevet

glemte det jeg.. går det i reprise? tenker jeg syns det er flaut, blir brydd hvergang linni skal si noe på skal vi danse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...