Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Hva synes vi? Linni er umoden. Carina Dahl er stygg. Positivt overrasket over Therese. Mari virker falsk. Blir gøy å følge med
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Jeg er 33 år og føler jeg er alt, alt for gammel. Fjortis-program.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Det var flaut å se på! Virket nesten innøvd, ikke mye reality.. Flaut for Linni å bli full på tv! Therese virket ok. Men ikke hørt mye om henne men de andre så kan jo ha noe med hva jeg allerede tenker om de andre. Kommer nok til å følge med selv om jeg synes det var pinlig
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Mari er faktisk fantastisk! Carina er mindre pen, men virker kul. Linni er bare Linni. Therese virket foreløbig kjedelig og klein.
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Ikke sant, hun Carina er overhodet ikke pen. Så til de graader oppskrytt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 glemte det jeg.. går det i reprise? tenker jeg syns det er flaut, blir brydd hvergang linni skal si noe på skal vi danse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå