Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Foreldrene mine reiser snart en uke til syden. De skal ha med seg en av sine barnebarn (ikke mitt barn). Han går i bhg og kan derfor ta en uke fri utenom fellesferiene. De har også spurt om jeg og ettåringen min vil bli med. Jeg har veldig lyst, men av hensyn til eldste jenta på 7 år føler jeg ikke jeg kan dra. Hun går på skolen og kan ikke ta fri en uke. Vi sliter med sjalusi om dagen og det vil jo ikke bli bedre av at jeg drar. Samtidig føler jeg at jeg ville hatt stort utbytte av å komme meg bort litt og også kunne gi all min oppmerksomhet til den lille en uke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Hvorfor ikke ta henne ut en uke fra skolen? Og om hun blir hjemme med faren så er vel det greit?
Gjest yrild Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Kan jo være eldste synes det er deilig å ha Pappa alene en uke? Det ville eldste her ha syntes!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Ja, hun blir hjemme med faren og får jo da mye oppmerksomhet fra han denne uken. Skolen er veldig strenge på elevpermisjoner og regelen er vel å søke min 2 uker før den starter. Det rekker vi ikke. Problemet er bare at hun kommer til å ha veldig lyst å reise og bli lei seg om jeg drar med minsten...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Jeg husker at mamma og lillebror reiste bort i en uke da jeg var 8 år. Jeg skulle være hjemme med pappa og DET var fokus. Pappa og jeg, og alt det morsomme vi skulle gjøre hver ettermiddag og hele helgen mens mamma og lillebror var borte. Jeg trodde seriøst at det var jeg som hadde trukket det lengste strået Husker enda den uken. Vi har på fisketur, lagde mat sammen, jeg fikk være med pappa på jobb en ettermiddag, jeg fikk se tegnefilm langt over sengetid og vi hadde "pappa-mat" hver dag. Beste uka ever
Liv & Røre Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Ja, hun blir hjemme med faren og får jo da mye oppmerksomhet fra han denne uken. Skolen er veldig strenge på elevpermisjoner og regelen er vel å søke min 2 uker før den starter. Det rekker vi ikke. Problemet er bare at hun kommer til å ha veldig lyst å reise og bli lei seg om jeg drar med minsten... Da blir du hjemme.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Mente at man må søke minimum 2 måneder før drar. HI
Kjærepære Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Dra, du! En annen gang kan du dra med den største til et annet sted.
Gjest yrild Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Synes fortsatt dere kan få det til å høres ut som om det er den beste uken å være hjemme. Planlegge kino, tur til steder hun liker etc etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå