Gå til innhold

Hvordan er du i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du flink til å ta initiativ, være kreativ, aktiv, sexy osv..?

Føler selv at jeg kanskje er litt kjedelig. Hvis jeg tar initiativ (noe jeg egentlig gjør ganske ofte) sier jeg i grunn bare "skal vi pule", men det funker jo. Jeg er ikke så veldig flink til å være aktiv, når vi snakker om selve, eh.. bevegelsene under samleie. Men jeg er flink til å gi en viss annen service altså. Det eneste jeg kanskje kan skryte på meg er at jeg alltid sørger for å være nybarbert og -dusjet, tar ofte på meg noe sexy undertøy og sier omtrent aldri nei takk.

Er dere flinke til å være forføreriske? Mannen min er kjempefornøyd, men han er ikke så kritisk anlagt. Kanskje han fortjener bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var flink før, med sexy undertøy, forføring, hinting, stryking osv, "service" annet enn samleie, helt til mannen mistet totalt interessen for sex og begynt å avvise meg. Nå driter jeg i om jeg er nybarbert, hvilket undertøy jeg har osv siden det uansett ikke blir noe på meg. Tar heller aldri lenger initiativ siden det er teit å bli avvist hver gang.

Skrevet

Med mannen min er jeg iallefall ikke flau eller blyg, noe som gjør at vi ikke har noe hemninger. Det vi vil prøve, prøver vi. Så finner vi fort ut om det er noe vi fortsetter med, eller om det ble med den ene gangen. MEn det er fryktelig befriende og ha det så fritt og lekent.

Mannen din er nok kjempeheldig. Tviler på han er misfornøyd med deg. Sånn må du ikke tenke :)

Lat som selvtilliten din er på topp, det utstråler sexyness ;)

Skrevet

Synes ikke du skal bekymre deg så lenge mannen er kjempefornøyd!! :D Ikke sammenlign deg/dere med andre!

Jeg har til dags dato ikke sagt ordet pule.... Sier heller at jeg har lyst på mannen, at jeg har lyst på sex, eller jeg bare kommer med hint og antydninger han ikke kan misforstå. Stryker gjerne på ham på områder jeg vet han blir tent av osv.

Du skriver at du er flink til å gi en viss annen service... der er nok ikke jeg like flink. Har litt med at jeg ikke føler jeg er god på det og litt fordi jeg hadde noen uheldige førsteopplevelser som ga meg litt avsmak, selv om jeg egentlig tenner på det med mannen. (jepp, selvmotsigende!!)

Jeg bruker også ofte sexy undertøy... det gir suksess... gjerne gi mannen et lite "tilfeldig" glimt av bh eller truse... ;)

Jeg er vel ikke den som heller er mest oppfinnsom i senga, men hva gjør det så lenge begge parter er veldig fornøyde.

Så igjen, ikke sammenlign deg med andre - bare vær fornøyd med at du og mannen din har det bra sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...