Kæmma og trultene Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg har en ufarlig kul i brystet, som gjør at jeg hver gang jeg får melkeproduksjon også får brystbetennelse lett. Fikk det da førstemann var noen mnd, mens andremann var helt fersk og nå - i uke 36. Det jeg vet hjelper, er jo varme og å tømme brystet, men jeg kan veln ikke godt gjøre det nå mens jeg er gravid?? Er ikke det farlig mtp at fødsel kan sette i gang (ikke at det hadde gjort meg noe egentlig hehe)? Noen som vet hva jeg da kan gjøre? jeg er smpfeberish og skikkelig øm i brystet, så jeg vet akkurat hva som er på gang 40 i feber og ei uke i koma er hva det blir hvis jeg ikke kan holde det i sjakk!!
MammaAskepott Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Ta ein lang varm dusj og massere brystene, spesielt området der det er betent. Gjerne fleire gonger daglig! Forferdelig vondt, men likevel blir det så godt :-)
Gjest FinogFjong Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Tapp i så varmt vann du klarer i vasken på badet, og slipp puppen "opp i" om du skjønner evt bruk et litersmål eller noe hehe... ikke sikkert du trenger å masere noe engang, det lindrer og pleier å få igang utdrivingen akkurat nok til at du får tømt brystet. Bedre å tømme det, enn å gå i feber ihvertfall, lykke til
Kæmma og trultene Skrevet 30. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2012 Jeg tok nettopp en vaaaaarm dusj og masserte bare litt, og fikk skikkelige stikninger nedentil så jeg turte ikke mer...skal få megen sånn hvetepose imårra, dom man kan varme i mikro - det må da bli bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå