PintSizedDictator Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Min eldste jente kom for en tid tilbake i skade for å ødelegge noe som tilhørte en annen i klassen. Jeg har sagt til moren at vi skal erstatte, men jeg får ikke svar når jeg ringer og hun svarer ikke på meldingene mine. Så jeg glemte det bort en stund. Da jeg kom på det igjen prøvde jeg nok en gang å ringe uten hell. Så jeg sa til datteren min at hun kunne be denne venninnen si ifra til moren og be henne kontakte meg så skulel hun få pengene. I dag fikk jeg vite av datteren min at moren til denne venninnen nekter jentene å være med hverandre før jeg har betalt. Kjenner jeg blir helt matt. Er det virkelig mulig? Det er da ikke barna sin feil at oss voksne ikke klarer å få kontakt med hverandre. Tenk, hun får ikke lov å være med min datter før de har fått pengene sine.... Hva med å ta kontakt da for svingende! Sånn...måtte få det ut av systemet. Kan godt hende det er jeg som overreagerer også, men jeg syns denne moren er ganske urimelig i dette tilfellet. *sukk*
pusekvinne Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Er det virkelig mulig? Ja, noen foreldre altså..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå