Gå til innhold

andregangs gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har vært/er gravid med 2 to,når kjente dere spark første gang?

Jeg er nå 16+6 og ennå ikke kjent noen ting. er det normalt eller unormalt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Kjente spark i omkring uke 22-23 første gang, og rett før ul i uke 19 andre gangen.

Skrevet

ok- så da trenger det ikke være noe galt selv om jeg ikke har kjent noe ennå..

Skrevet

Kommer også an på hvordan morkaken ligger. Har du foranliggende morkake så er det vanlig å kjenne spark en god del senere.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Neida, det trenger absolutt ikke være noe galt!

Det kommer jo også litt an på hvor morkaken er plassert. Så ikke ta sorgene på forskudd :)

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg spark (eller, en bitteliten dytt var det egentlig) i uke 17. Er i uke 9 nå med nr 2 og spent på hvor lang tid det tar før jeg kjenner sparkene med denne :)

Skrevet

Kjente en ørliten bevegelse i uke 13 med nr 1,ble etter hvert mer tydelig.Denne gangen har jeg og kjent fra uke 13 men mye mer enn første gang.Nå er jeg snart i uke 17 og kjenner masse liv hver dag.. tror dette er helt forskjellig fra person til person.

Skrevet

Første svangerskap kjente jeg det fra uke 17.

Denne gangen hadde jg foranliggende morkake, og kjente ikke noe før i uke 19. Fra uke 22, var det faste deilige bevegelser.

Trenger IKKE være noe galt, kjære deg. 16 uker er ikke langt på vei, så det er ikke rart.

Husk at de faste bestemte bevegelsene hos meg nå andre gang,, kom i uke 22/23 , og for deg er det 6/7 uker til,.

Ta det helt med ro, alt er nok i orden :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...