Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg fikk påvist gallestein etter graviditeten og har aldri hatt noen anfall. Er overvektig ja, men jobber med å gå ned nå. Har allerede gått ned 7 kg og skal ned 10 til... Men denne uka som har vært har jeg hatt 4 gallesteinsanfall og det eneste som hjelper er å ta en stikkpille med voltaren(?) og spy. Jeg har ikke de lange anfallene bare sånn ca 30 min, men da spyr jeg i 20 av de og det er vondt overalt. å spy er en lettelse på en måte...huff...
Tuttelura881 Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Har hatt gallestein en gang! Det var ti ganger værre enn og føde, varm kvalm, hadde smerten i mage og rygg! Uutholdelige smerter, lå med dette i masse timer, til samboeren ringte etter ambulanse. Der fikk jeg blodtrykksfall. På grunn av smertene. De dopa meg ned på sykehuset, men var dårlig flere dager etterpå! :/ har heldigvis ikke hatt det flere ganger
Vossafår Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 All sympati fra meg! Har tatt blæra, bevares for en befrielse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå