Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jenta mi på 3 år har hatt det siden fredag (feber siden torsdag). Dvs på 3 dagen nå. MASSE blemmer! Når er det verst mtp kløe og smerter? Har sovet sååå dårlig både natt til i går og i natt var det ille.. Hvor lenge er det så ille? Ja, jeg har smurt med Xylocain og hvitvask, cytelium.
mamman til to gutter Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Mine barn var egentlig ikke veldig plaget av kløe i det hele tatt, men jeg husker fra jeg hadde det selv (i voksen alder) at den tredje natta var den verste.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Takk for svar! Håper at det verste er over nå da... Ja, noen sier at de små kan få noen få blemmer og at de blir lite plaget, men hun har MANGE så er vel derfor det er plagsomt.
M og Lille E Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Tips: Ikke glem å sjekke hodebunnen - det gjorde vi, og da ble det en ekstra natt med mye gråt og ubehag Heldigvis virker cytelium bra også der.
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Erfaringsvis på mine barn har 3. Natten vært verst. Masse god bedring til jenta de,godt å bli ferdig med denne barnesykdommen:-)
Liv & Røre Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Når kom blemmene? Jenta mi fikk utslett i løpet av natten, men de har ikke blitt blemmer enda. Er spent på om det er vannkopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå