Gå til innhold

Hadde dere våget dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar av meg drar uspesifisert til mexico med datteren på 1 år. Syns dette er uansvarlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert fint. Men aldri i livet om jeg hadde gjort det!

Skrevet

synes ikke det er uansvarlig! vågalt kanskje, men tror ikke jentungens ve og vel er i fare......

Skrevet

synes ikke det er uansvarlig! vågalt kanskje, men tror ikke jentungens ve og vel er i fare......

Enig :-) Mest mas.

Skrevet

Det er vel ikke verre enn å ta inn på et annet hotell dersom det de får er dårlig. Jeg hadde nok ikke orket ekstraarbeidet men jeg booket noe jeg visste var bra.

Skrevet

Jeg hadde ikke våget. Svigerfamilien bor på grensen til Mexico, og de fraråder til og med dagsturer der nå, på grunn av vold, drap, kidnapping, osv.

Skrevet

det verste som kan skje er vell at de kommer på hotell av lavere standard?

Skrevet

Hvis det er reisevante folk som vet hva de gjør så er vel ikke det verre enn å reise uspesifisert til syden. Kjenner noen som har reist rundt i Asia som backpack med en på tre år.

Skrevet

Ja det hadde jeg turt. Alle hotellene til reisebyråene ligger i Playa del Carmen eller Cancun uansett, og det er som å reise til et hvilket som helst sydensted. De havner uansett ikke langt uti bushen.

Har backpacket i Mexico, og gjør det gjerne igjen med barna når de blir litt eldre.

Skrevet
Jeg hadde ikke våget. Svigerfamilien bor på grensen til Mexico, og de fraråder til og med dagsturer der nå, på grunn av vold, drap, kidnapping, osv.

Det er nord i Mexico, ved grensa mot USA at dei store narkokartella herjar. "Sydenturar" går til området ved Cancun og Playa del Carmen, som er turistbyar.

Skrevet

Ja,det kunne jeg ha gjort. Ser ikke helt hva som er uansvarlig med det. I værste fall er det bare å bytte hotell.

Skrevet

Mexico... Verdens mest fantastiske land!!!

Hadde jeg kunnet reist tilbake dit kunne jeg godt ha bodd i en stråhytte på stranda uten strøm og med utedo!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Når man reiser uspesifisert med små barn legger som regel reisebyrået opp til å booke familien inn på barnevennlige hoteller så er faktisk ikke så ille å reise på denne måten, bare billigere ;)

Skrevet

Reiseselskapene må legge tilrette for de reisende, så om man reiser med små barn så er reisen tilrettelagt for det. Så ja, jeg hadde turt å reise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...