Gå til innhold

Legen sa bekkenløsning bare var psykisk smerte..


Steinsdottir

Anbefalte innlegg

Var hos legen min på tirsdag, sliter med kvalme, brekninger og er svært trøtt. Dette er nr 2, og i forrige sv.skap ble jeg sykmeldt 100% fra 5 mnd pga bekkenløsning. Gikk med krykker og bekkenbelte. Er nå 8+4 og har begynt å kjenne smerter i bekkenet foran og verking i ryggen. Fortalte dette til lege, men da så han bare på meg og sa at det ikke er mulig, for det var ikke før 8 mnd ca at man kunne kjenne det i symfysen og fikk smerter pga barnets vekt. Jeg fikk beskjed om at dette var psykisk og at jeg skulle komme tilbake når jeg var 4-5 mnd, så kunne vi se om det hadde begynt å gjøre vondt da.

Jeg begynte nesten å gråte, fikk ikke be om henvisning til fysio, noe som hjalp meg sist, for jeg har jo ikke vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos legen min på tirsdag, sliter med kvalme, brekninger og er svært trøtt. Dette er nr 2, og i forrige sv.skap ble jeg sykmeldt 100% fra 5 mnd pga bekkenløsning. Gikk med krykker og bekkenbelte. Er nå 8+4 og har begynt å kjenne smerter i bekkenet foran og verking i ryggen. Fortalte dette til lege, men da så han bare på meg og sa at det ikke er mulig, for det var ikke før 8 mnd ca at man kunne kjenne det i symfysen og fikk smerter pga barnets vekt. Jeg fikk beskjed om at dette var psykisk og at jeg skulle komme tilbake når jeg var 4-5 mnd, så kunne vi se om det hadde begynt å gjøre vondt da.

Jeg begynte nesten å gråte, fikk ikke be om henvisning til fysio, noe som hjalp meg sist, for jeg har jo ikke vondt!!

Omg!!!!! Skift lege!!!! Umiddelbart! Du kan gjøre det på nettet. Søk på fastlegeordningen å se om du finner det da.

 

Jeg har bekkenløsning nå, ett år etter fødsel, og det er ikke psykisk! Er 100% sykemeldt pga det! Og jeg har faktisk ingenting i magen som trykker på bekkenet.

 

Du kan ikke ha en slik lege! Trodde virkelig ikke at en lege kunne være så uvitende! Og er de det- bør de ikke komme med slike utsagn!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt lege! Helst i går. Verste jeg har hørt på lenge. Hvis du bytter nå før kl. 12 så får du ny lege fra i morgen av. Ellers må du vente helt til 1.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bytt lege!!! Bekkeløsning skyldes hovedsaklig hormoner! ..og kan begynne når som helst. Babyens vekt i slutten gjør det bare verre! Han har jo ikke peiling!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Vet du, mye forskning konkluderer med at bekkenløsning spesielt etter fødsel henger sammen med angst og depresjoner. Det er helt tragisk, for de konklusjonene er trukket på et ekstremt svakt grunnlag! Og det gjør det ekstremt vanskelig for oss som sliter med bekkenet (uten psykiske problemer) å bli trodd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...