mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg er så lei sykehus! Jeg var fram og tilbake på sykehuset i fjor, noen dager i januar, 1 måned innlagt i mai/juni. Og for et par uker siden var jeg på sykehuset med sønnen min da han var innlagt, også var jeg på sykehuset i går. Gjett hvor jeg er nå? Kan gi et hint: det er kjedelig, hvitkledde mennesker, søppelmat, innredningen er institisjonspreget, og jeg blir feit av å være her. Har lest uendelig masse aviser og blader, sett reprise på løvebakken, og stirret i hvite vegger. Jeg syntes dere kan trå til og lage litt action her inne, så har jeg noe å lese;)
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2012 Ble visst litt skrivefeil. iPhone..
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Huff da! Håper ikke det er noe alvorlig med deg? God bedring ihvertfall
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2012 Blodpropp, trombolysebehandling, og atter blodpropp. Kroppen min er ikke helt snill med sjela mi. Har vært innlagt flere ganger grunnet dette, og sliter med smerter på de samme stedene etter de massive blodproppene jeg har hatt, og nå skal vi prøve å finne ut hvorfor. Kjenner jeg er grenseløst lei all den ventinga hele tiden. Hva skal jeg bedrive tiden med tro?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Å HERREGUD!! Blodpropp?? Oi, jeg vet liksom ikke hva jeg skal si nÅ, men hÅper da inderlig dere finner ut hva som forÅrsaker dette og at du snart blir frisk! Jeg skal krysse fingre og tær, og alt annet som kan krysses, for deg! Sender deg en stor god bedring-klem
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2012 Å HERREGUD!! Blodpropp?? Oi, jeg vet liksom ikke hva jeg skal si nÅ, men hÅper da inderlig dere finner ut hva som forÅrsaker dette og at du snart blir frisk! Jeg skal krysse fingre og tær, og alt annet som kan krysses, for deg! Sender deg en stor god bedring-klem Jeg hadde blodpropp i mai/juni og lÅ innlagt i en mÅned. Var veldig omfattende og fikk hard behandling. LÅ strekt ut med slange i kneet i mange dager. Kunne ikke tisse, gÅ, snu meg, reise meg opp, eller ligge pÅ magen. LÅ pÅ rygg i flere døgn i strekk slik at det ikke skulle komme knekk pÅ slangen og behandlingen gikk i vasken. Fin mÅte Å tilbringe tiden med ny baby Uansett, jeg har ikke fÅtt tilbakefall nÅ, hedligvis. Tok venografi i dag, men fant ingenting. Jeg sliter bare med smerter de samme stedene jeg hadde vondt da jeg hadde blodpropp, og dette prøver vi Å finne ut av. Hvorfor det er slik og hva det kommer av. Takk for gode ønsker. Jeg er hjemme fra sykehuset, og nÅ skal jeg slenge med i sofaen med en god film.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Åh, herlighet! HÅper virkelig det gÅr bra med deg da, og at du kommer deg raskt! Sifra hvis du kjeder deg veldig, sÅ kan jeg komme pÅ besøk- for om jeg ikke tar helt feil ligger du vel 20 min med bil unna meg!
Mami_ Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Gjem deg bak anonymknappen og lag noen skikkelig trollaktige emner her, så skal du se det blir action. Orker ikke selv, er trøtt og fantasiløs
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2012 Åh, herlighet! HÅper virkelig det gÅr bra med deg da, og at du kommer deg raskt! Sifra hvis du kjeder deg veldig, sÅ kan jeg komme pÅ besøk- for om jeg ikke tar helt feil ligger du vel 20 min med bil unna meg! Det gÅr bedre nÅ! Skjønner bare ikke hvorfor jeg skal slite med blodpropp nÅr jeg er sÅ ung, og ingen av prøvene forteller oss noe heller. Ikke er jeg sofasliter, pÅ flyreiser eller syklig overvektig. Det skal du bare gjøre, for om jeg ikke husker feil, sÅ har du en veldig snill mann som gjerne kjører
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2012 Gjem deg bak anonymknappen og lag noen skikkelig trollaktige emner her, så skal du se det blir action. Orker ikke selv, er trøtt og fantasiløs Finner ingen glede i å gjøre det selv, men priser meg lykkelig over dere som er klin gærne
mrsrogaland. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2012 Slik så jeg altså ut. Vrælfeit fot. Den var noe hoven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå