Gå til innhold

Maigaard


Somewhere over the rainbow

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Er ei singel jente som blir 36 år og skal gjennom IVF ved Maigaard.

 

Noen her med opplevelser fra Maigaard ?

 

De setter inn 2 egg, noen her med tvillinger ?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner to familier som har brukt Maigaard. Begge er knallfornøyde og begge har tvillinger.

 

Ellers var vi i kontakt med dem i forhold til IVF. Nå valgte vi et annet sted, men det hadde utelukkende med pris å gjøre. Fikk svært godt inntrykk i kontakten med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært ved CFC i København, men mest på grunn av prisen. Nå er fryseeggene oppbrukt og vi skal ha ny runde med lavstimulert IVF.

 

Har forhørt oss litt rundtomkring, kommer til å bruke Ciconia i århus. Det har i grunn mest med pris å gjøre det også, jeg fikk veldig godt inntrykk av både dem og Maigaard. Det skilte en 4-5000, så da ble det avgjørende.

 

Vi har forresten satt inn to hver gang, fikk ett barn den gangen det satt. :-)

 

Vet ikke om jeg hadde våget å sette inn to om jeg var alene, men jeg er skikkelig dårlig på nattevåk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde først tenkt å vente et år til med å reise til Danmark grunnet min jobb... men jeg tar ikke sjansen på å vente allikevel..... det kan jo ta noen forsøk ja ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Er ei singel jente som blir 36 år og skal gjennom IVF ved Maigaard. Noen her med opplevelser fra Maigaard ? De setter inn 2 egg, noen her med tvillinger ? :-)

Hei :) Jeg er ei singel jente på 39 år, har en sønn på 6 år :) Etter 5 forsøk med inseminering ved Storken i København bestemte jeg meg for å gå over til IVF. Holder på med mitt første forsøk nå, tok ut 12 egg, satt inn 2, ingen på frys. Er på rugedag6 idag og holder på å gå på veggene...tiden snegler seg avgårde. Jeg bruker ikke Maigaar da, men Trianglen :) Men jeg har en venninne som har brukt Maigaard. Hun har i dag tvillinggutter og skryter klinikken opp i skyene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å--så spennende... rugedag 6.... kan tenke meg dagene går sakte :-) hadde du et langt behandlingsregime ved IVF ?

 

å få ut 12 egg er jo bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke ut denne ventingen...er på rugedag 10 idag..skal ta blodprøve på tirsdag :) I den ene stunden tenker eg at eg er gravid og i den neste tenker jeg at jeg ikke er gravid..jo-jo tenkning!!!!!! Jeg hadde lang behandlingsregime ja.. 12 egg var kjempe stort, var såå redd for at der ikke skulle være noen..og at om der var noen var de ikke brukendes..men der var jo to gode som ble satt inn igjen..så måtte i hvertfall ett av dem like seg inni der :)))))

Hvor langt er du kommet i prosessen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....hva viste blodprøven ?

 

Jeg har akkurat tatt blodprøver og venter på å få svar på celleprøven....

 

Kan ikke helt forstille meg hvordan det er å gå å vente på å vite om man er gravid !!! skjønner at du blir litt "gal"...

 

Når startet du denne prossesen ?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann!

Dytter opp denne tråden litt jeg! Vi skal snart på første AID forsøk på maigaard og er veldig spente på om vi får alt til å klaffe!

Noen andre som skal ha forsøk snart? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...