Gå til innhold

Dere som jobber turnus og helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar dere noen gang ut på andre ting enn jobb?

- som treffe venner eller fritidsaktiviteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden.

Mannen har jo alt ansvar for å følge barn på fritidsaktivitetene deres, følge opp lekser, lage middag osv de dagene jeg er borte så jeg ønsker jo være med på de tingene når jeg har fri. Dessuten har jeg formiddagene når jeg skal jobbe kveld til å trene.

Har syklubb (uten sying ;)) en kveld i måneden, og det er det eneste faste jeg har. Hender jeg er ute og spiser med en venninne e.l. men det blir ikke ofte, kanskje en gang annenhver måned...

Skrevet

Ja:) Har et liv utenom jobben også, som alle andre som ikke jobber turnus. Jobber jeg helg, har jeg ett par fridager på hverdagene hvor jeg kan finne på noe. Jobber jeg natt må jeg innrømme at jeg ikke gjør stort annet enn å sove og jobbe.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men jeg kan hvis jeg vil.

Grunnen til at jeg ikke gjør det er fordi jeg er en sofaslave.

Skrevet

Ja, det hender. Men har aldri vore supersosial av meg..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sjelden. Turnusarbeid tar knekken på fritiden min, passer meg dårlig.

Skrevet

Er som regel ute på eitt eller anna ein kveld i veka, i tillegg til 1-2 (mest 2) seinvakter i veka. Men då er det som regel frå kl 20 og utover, slik at ungane er i seng, med unntak av foreldremøte el som ofte byrjar kl 19, men der takkar mannen nei til tilbudet om å gå på.

Skrevet

Så klart! Jobb er ikke hele livet mitt.;) Trener en god del og treffer ofte venner og familie, spesielt i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...