Gå til innhold

Voksne mammaer i Oslo med termin i vinter


Lille&Liten

Anbefalte innlegg

Hei!

Synes det hadde vært koselig å treffe andre blivende mammaer i Oslo over 30 år! For meg er det akkurat det samme om du er førstegangs eller har småfolk fra før.

Selv er jeg 37 år, har termin i januar, og har en toåring fra før. Under forrige svangerskap ble jeg kjent med en super gjeng med damer gjennom BIM, som også ble en veldig fin barselgruppe etter at de små kom. En suksess som frister til gjentakelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 32 år, bor i Oslo og venter mitt første barn i februar-mars. Vil gjerne møte hyggelige damer som venter barn i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 38 år og venter mitt første barn i februar/mars 2013. Vil veldig gjerne på treff med andre i Oslo : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er 31 år, bor i Oslo og har termin med nr 2 10. februar. Har ei jente på 2,5 fra før. Vil gjerne være med på treff (hvis tidsklemma tillater det..). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

35 år, bor rett utenfor Oslo og venter en liten gutt eller jente i mars. Har også en på 2 fra før:-) Blir gjerne med på treff etterhvert! Burde opprettet en lukket gruppe på FB for Oslo/omegn mamma'er over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor like utenfor Oslo og venter en gutt og ei jente i begynnelsen av mars. Blir gjerne med på treff. Er 36 år og ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at mange vil være med! Da må vi sannelig se å få til et treff etterhvert. Synes lukket gruppe på Facebook er en god idé. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se litt på dette med FB gruppe. Vet at andre har opprettet grupper på FB, men syntes det kunne være hyggelig med en gruppe for oss over 30 som bor i nærheten av Oslo. Ofte blir det jo så mange i sånne grupper, i alle aldre og geografiske områder.

 

En lukket gruppe er også veldig ok i forhold til at ingen andre enn oss i gruppen ser den.

 

Sjekker litt hvordan det funker og legger ut info her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg opprettet en gruppe på Facebook for oss med termin vinter/vår 2013, som er over 30 og bor i nærheten av Oslo.. Ingen andre enn medlemmene kan se gruppen. Søk opp BIM2013 på FB og be om å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke den heller, jeg. Med forbehold om at andre finner den: Hvis du har opprettet en hemmelig/ closed gruppe er det godt mulig ingen andre enn deg (og medlemmer) får den opp. Dvs at nye medlemmer må inviteres direkte av deg, noe som kanskje blir litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel bare sende PM med navn til 1976 modell. Så legger hun oss til som venn og inviterer oss inn.

Tror det er slik det funker, er egentlig ikke noe flink på FB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer faktisk på om det kan være fordi jeg først opprettet gruppen som secret, og deretter endret til closed. Jeg anser meg selv som relativt oppegående teknisk sett:-) Skal forsøke og lage en helt ny gruppe- gir meg ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det fungere:-) oslobaby2013. Søk og send forespørsel om å bli invitert.

 

fortsatt ingen treff.. tror kanskje det enkleste er å sende en pm til 1976modell med navn, så kan vedkommende sende invitasjoner til oss på face.. etterhvert kan man lage flere som kan invitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funket for samboeren min! Og det står at det skal være mulig for alle å søke opp gruppen, selvom man ikke er venn med meg på FB. Stor forbokstav: Oslobaby2013. Hvis jeg skal legge til personer må jeg være venn med de, så det blir nok litt vanskelig....

 

Ja, ja, da lar jeg ev noen andre prøve- håndkle mitt er offisielt kastet inn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på Oslobaby2013 nå, og får bare opp denne:

No results found for your query.

Check your spelling or try another term.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har også prøvd å finne gruppen, uten hell. Kanskje det funket for samboeren din fordi dere allerede er venner på Facebook..? Jeg sender deg en PM med hva jeg heter på Facebook, så kan du jo legge meg til hvis du vil. Så kan vi se om det går bedre da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...