Gå til innhold

Stødige, sterke navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner et søskenpar som heter Herman og Astrid det ser jeg på som stødige navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte Henrik Henry,Heine,Iver

Henny,Tomine,Idun,Ida,Henrikke,Jensine,Ada,Sofie/a,Ruth

Skrevet

min gutt heter Simen og det navnet synes jeg er så utrolig flott :) Gammelt navn helt ifra vikingtiden faktisk!

Skrevet

Astrid, Sigrid og Ingeborg er nydelige og sterke norske jentenavn :)

Skrevet

Lars

Nils

Mats

Jens

Olav

Ola

Olai

Anne

Iris

Lovise

Karoline

Margrete

Pernille

Matilde

Johanne

Astrid

Solveig

Ragnhild

Jorid

Ingeborg

Skrevet

Erlend, Oskar, Vebjørn, Magnar, Peder, Håkon, Johannes

Ragnhild, Ingrid, Astrid, Anna, Martha, Ellinor, Johanna

Skrevet
min gutt heter Simen og det navnet synes jeg er så utrolig flott :) Gammelt navn helt ifra vikingtiden faktisk!

syns navnet er veldig fint, men litt synd på han hvis han skal det på engelsk når han blir større...

Skrevet

Datteren min heter Liv, syns det er et stødig og sterkt navn

Skrevet

Sønnen min heter Roald, jeg synes det er et stødig og sterkt navn!

Skrevet
Datteren min heter Liv, syns det er et stødig og sterkt navn

Nydelig navn!

Skrevet

Tarjei, Tallak og Sondre.

Hadda, Eirin og .....tja, si det....

Skrevet
Tarjei, Tallak og Sondre. Hadda, Eirin og .....tja, si det....

Eller Hedda om det skal skrives riktig... og siste jentenavnet jeg tenkte på er Signe :)

Skrevet
syns navnet er veldig fint, men litt synd på han hvis han skal det på engelsk når han blir større...

Hehe, i mine yngre dager var jeg en periode sammen med en engelskmann, og bestekompisen min da het Simen.. han fikk gjennomgå stakkar :D

Skrevet

Erik, Olav, Håkon, Magnus... Er tydeligvis kongelige navn jeg ser på som stødige navn, hehe.

Skrevet

Ble så nysgjerrig nå, er Elise et stødig navn? Mener det selv, men er kanskje fordi jeg har lyst til at det skal være det :)

Skrevet

Eskil, som gutten min heter. Vi tenkte leenge for å finne et passende mellomnavn til, men det er så sterkt i seg selv at det fungerte ikke!

Skrevet
Ble så nysgjerrig nå, er Elise et stødig navn? Mener det selv, men er kanskje fordi jeg har lyst til at det skal være det :)

Syns det er et veldig pent navn, men ikke nødvendigvis det jeg kaller stødig. Men det er et veldig, veldig pent navn, kjør på!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Wilhelm og Magnus er fine. Signe, Christianne/Christiane og Louise.

Skrevet

meg og min familie er britiske :P men når vi snakker engelsk uttaler vi også selvfølgelig navnet på engelsk. Verre enn det er det ikke...

nå er det jo slik at vi bor i Norge og på Norsk har det ingen rare betydninger. JEG synes navnet er kjempe fint! :)

Tulledame... :P

Skrevet

Hedda, Eira, Idun, Alvilde, Ingeborg, Tora, Fride og Frøya er fine, sterke jentenavn synes jeg :)

Skrevet

Signe definitivt - det heter jenta mi <3

Ellers er Gaute eller Hermann navn som jeg ssyntes er stødige og fine :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...