Gå til innhold

Blir gal snart, venninne som er blitt herbalife konsulent:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får spørsmål snart daglig om jeg ikke skal bestille noen produkter og at nå er det supertilbud og at jeg kan levere produktet tilbake om jeg ikke liker det!

Verste er at hun spammer ned hele min vegg å fb med dette og nå har flere blokkert henne fordi de er gått lei!

Har kjøpt en boks med sånn shake, men ble drittlei av og drikke dette flere ganger hver dag så har tatt en pause nå.

I tillegg kostet jo en boks 400 kroner!

Er det noen her som bruker Herbalife produkter fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei! Jeg blir litt skeptisk til de som er inn i dette, de oppfører seg som om de skulle være nyfrelst en del av dem!! Bokker tilgangen hennes til å skrive på veggen din, send henne en melding og si fra at du ikke er interessert.

Skrevet

Leste nylig en test av proteinpulver... Og Herbalife kommer særdeles dårlig ut. Ekstremt dyrt, og mye mer sukker/karbo enn annet... Så styr unna:-)

Skrevet

Holder meg unna «venner» som forsøker å pushe på meg direktesalg produkter. Opplever de nærmest som sektmedlemmer, helt hjernevaska... Også sier de alle «nei, dette er IKKE pyramidevirksomhet».

Har også et par venner som forsøker å verve meg som konsulent for noen år siden, gjorde litt research før jeg tok en avgjørelse og skjønte folk er utrolig negativt innstilt og produktene ikke er så «fantastiske» som de blir fremstilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...