Gå til innhold

Svigermor har skamplipt ungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til svigermor, er innom der nesten daglig.

Nå i helga var datteren min og mannen min innom der, og under besøket hadde altså svigermor funnet frem saksa!!

Herrejesusfader ungen ser ut. men,men, som mannen min sier, gjort er gjort, og klipt er klipt og det vokser ut igjen. Forhåpentligvis før man skal ta julekortbilder. Kan se ut som ungen har gjort det selv.. Hun er 2,5 år.

Moralen er, klipp ungen før svigermor finner frem saksa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OH LORD det hadde jeg ikke funnet meg i, og heldigvis har jeg en mann som vet og si fra til svigers før de går for langt!!!!

Du har min sympati, dette burde din mann ha stoppet forresten.

Lykketil med julekortbildene :)

Skrevet

Hehe, ta et bilde og sett det i albumet, skriv under bildet at det er farmor som har lekt frisør.

En dag blir ungen voksen og kommer til å le av det bildet ;)

Skrevet

Jeg hadde blitt så sint så sint så sint!

Og det hadde jeg blitt enten det var svigermor, min egen mor eller noen andre som klippet mitt barns hår uten å snakke med meg eller samboeren min først..

Skrevet

Ikke gi svigermor ny saks til jul!!! :D

Godt dere greier å se på det som dere gjør.... Hun mente det vel bra. Men enig med deg.... klipp ungen før svigermor rekker å ta tak i lokkene ;)

Skrevet

Ja, det prøvde svigermor seg på her også. DET skjer ikke igjen for å si det sånn! Mannen ga en veldig tydelig melding,-det var helt på sin plass.

Skrevet

Nei hva i alle dager, jeg hadde blitt meget forbannet, ingen andre en meg som får bestemme hvem/hvor og når mitt barn skal klippes. Håper du eller samboer har gitt klar beskjed om at det ikke skal skje igjen? :P

Skrevet

Mannen min var ute å hjalp svigerfar med bilen, så han fikk ikke med seg klippingen før etter skaden var skjedd:P

ifølge svigermor var det datteren vår som kom på det!! - hun ville klippe seg. Enda godt hun ikke ville drikke salmiakk eller hoppe med paraply fra taket.

Hi

Skrevet

Herregud! Snakk om å mangle vet. Hvem klipper andres barn uten samtykke. Jeg hadde blitt rimelig sint og hadde ønsket å skamklippe svigermor.

Skrevet

Det var sikkert godt ment, hvis det er noen trøst. Om noen år er det iallefall en god historie ;)

Skrevet

Uff det er så kjipt når andre gjør sånn uten å få tillatelse først. Det er ikke første, og neppe siste tråd her om temaet. Sier som jeg har sagt før: vær kjempetydelig på at hun må spørre neste gang hun vil gjøre noe som ikke kan omgjøres. Hun mente det godt, men det er ikke hennes jobb å ta foreldreavgjørelser.

Men... Det kunne vært verre. Husker en tråd her om ei jente som plutselig hadde kort pannelugg da hun ble hentet i barnehagen. En ansatt hadde syntes det var for mye stress å sette hårklipe i, eller strikk, eller noe. Og så ble mor snytt for å være med på den aller første klippen, og fikk aldri ta vare på den første hårlokken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...