Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 År etter år får vi gaver som ikke kan byttes. Kjipt er det når vi får noe vi har fra før eller ikke liker, eller om det er skapfyll man ikke trenger. Oppfordrer herved alle til å gi julegaver som kan byttes! Hurra for den!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Ja, kjøper alltid gaver som kan byttes. Ellers er det som å kaste penger ut av vinduet. Men trodde de fleste butikker var ganske runde i kantene på bytting rundt juletider... Hva er det som ikke kan byttes feks? Bortsett fra kaffe/konfekt og hjemmelagede ting? Har forresten innskrenket julegavene til de voksne, synes det har tatt helt av!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Er faktisk en del som kjøper julegaver allerede på salget i januar og da kan de ikke byttes når de blir gitt i gave et år senere. Jeg jobber i bokhandel, og når det i romjulen kommer folk innom med bøker vi ikke har hatt på lager siste 7-8 månedene og vi solgte de på salg for å bli kvitt de tar vi de ikke inn igjen altså... Men ellers er vi ganske runde i kantene når det kommer til bytting etter jul, bytter selv uten byttelapp selv om vi helt konsekvent putter byttelapp i alle bøker vi selger i november og desember. Selv kjøper jeg alltid gaver som kan byttes, selv om jeg faktisk aldri har byttet en eneste julegave selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå