Gå til innhold

tynne blodårer i kinnene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 7 år har for tiden noen helt tynne blodårer helt øverst i huden i kinnene nå, og jeg lurer på om det kan gå bort igjen, håper det!! Noen som har erfaring med sånt? Hun har akkurat hatt en falsk mandel-operasjon og hadde blant annet et sprukkent blodkar under øyet som nå har bleknet. Vet ikke om denne operasjonen har sammenheng, men merket disse strekene nå etter den, og lurte på om det var noe hun hadde reagert på, hun var kanskje litt rød i huden de samme stedene i tillegg. Er det noe vi kan smøre med som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter på 7 år har for tiden noen helt tynne blodårer helt øverst i huden i kinnene nå, og jeg lurer på om det kan gå bort igjen, håper det!! Noen som har erfaring med sånt? Hun har akkurat hatt en falsk mandel-operasjon og hadde blant annet et sprukkent blodkar under øyet som nå har bleknet. Vet ikke om denne operasjonen har sammenheng, men merket disse strekene nå etter den, og lurte på om det var noe hun hadde reagert på, hun var kanskje litt rød i huden de samme stedene i tillegg. Er det noe vi kan smøre med som kan hjelpe?

ingen som vet noe om dette? Har noen barn med synlige tynne årer? vises bare når en står helt tett inntil, altså.

Skrevet

vet ikke om de går bort, men min sønn på 4mnd har også det..

• 2 uker senere...
Skrevet

vet ikke om de går bort, men min sønn på 4mnd har også det..

takk for svar. ser de ut som røde, veldig tynne tråder? Og er det mange hos din sønn? Usikker på om dette er vanlig, og lurer veldig på hva det skyldes. Andre som har sånne? Tro min datter har veldig gjennomskinnelig og fin hud, for hennes blodårer vises generelt godt, også andre steder. Men har ikke lagt merke til disse bittemå/syltynne røde før ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...