<3 2G <3 Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Fikk sydd kjole, så den kan jeg bruke enda
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Kjøpte. Fordi jeg giftet meg på en ambassade i utlandet og ikke trengte noe stor "bløtkakekjole". Kjøpte en pen hvit sommerkjole til 599 kr i en vanlig klesbutikk
kosemamma<3 Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Jeg kjøpte. Den fikk jeg skreddersydd i kina, og kom på 2.500kr Var mellom den og en annen jeg likte, som kosta 13.000kr å leie.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Hvor er det mulig å leie brudekjoler? Hvordan fungerer dette? Kan man velge mellom flere kjoler da, og får man dem tilpasset så den passer bruden?
4Hjerter Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Leide på brudesalong- veldig greit! Billigere enn å kjøpe, sydamen tilpasset kjolen + at det var deilig å slippe å tenke på rens osv.. Ville ikke brukt den på nytt igjen uansett;-)
Jaffs Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Bor i en by men her er det ikke mulig og leige Så jeg kjøpte den brukt på finn.no, selgeren var nærmeste nabo så sånnsett var det jo flax Veldi fornøyd med kjolen og skal selge den igjen, men vet at det og selge brukt brudekjole ikke er så enkelt, så kommer vel uansett ikke til og få noe særlig for den.
fru_enitram Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg anbefaler deg å tilbringe litt tid på Finn.no, ja. Der er det mye å spare, i forhold å kjøpe en på salong. Jeg gjorde tabben av å kjøpe en kjole på salong, og deretter finne den til halv pris på Finn.no - ikke så stas! Nå forsøker jeg å selge min ene brudekjole (http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37673135) og skal også legge ut min kjole nr. 2 etterhvert - Finn.no er lurt for kommende bruder som ikke vil bruke millioner av kroner. Og kjolene er jo bare brukt én gang - eller denne som jeg har lagt ut, som er ubrukt! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå