Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Synes det er skikkelig trist. Tenkere dere over at det dere svarer kanskje kan såre? Ingenting er vel dumt å spørre om her inne. Folk har forskjellige liv og forskjellige ting de bekymrer seg om og tenker på. Det er selvsagt ok å si meningen sin, men å rakke ned på så til de grader flere av dere gjør, er det virkelig nødvendig? Hvilken glede får dere ut av det?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Det er jo fordi de er så perfekte, mens ingen andre er det. Ingen er jo mer perfekt enn meg, ingen vet bedre enn meg og uansett hva alle andre sier, så er det feil!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Synes det er skikkelig trist. Tenkere dere over at det dere svarer kanskje kan såre? Ingenting er vel dumt å spørre om her inne. Folk har forskjellige liv og forskjellige ting de bekymrer seg om og tenker på. Det er selvsagt ok å si meningen sin, men å rakke ned på så til de grader flere av dere gjør, er det virkelig nødvendig? Hvilken glede får dere ut av det? Nå vet jeg ikke med sikkerhet dette, men gjetter meg til at noen av disse har vært her svært lenge, noen i mange år. De har lest alle innlegg/emner fra før og kjeder seg..... Men synes ikke de trenger å være "slemme" fordi de vil ha underholdning.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Jeg tror enkelte av damene kanskje får ut sin daglige frustrasjon her inne. Bedre å slenge med leppa her enn til mann og barn Men når det er sagt, så tror jeg de styggeste innleggene kommer fra damer med lav selvtillit. Man føler seg jo ofte bedre når man kan rakke ned på andre, og samtidig være anonym!
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Er vell heller det at alle har forskjellig syn og meninger om ting og tang, og noen er mere direkte enn andre og noen er mere forsiktig, noen er saklige og andre er helt usaklige, noen skal ta alt seriøst mens andre liker og tulle, vi er alle forskjellige og noen er full av horomoner og andre stresser eller er i ammetåka. Her inne så må man regne med og få krasse svar og meninger avogtil da vi som sagt er forskjellige i sinn og skinn.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Er vell heller det at alle har forskjellig syn og meninger om ting og tang, og noen er mere direkte enn andre og noen er mere forsiktig, noen er saklige og andre er helt usaklige, noen skal ta alt seriøst mens andre liker og tulle, vi er alle forskjellige og noen er full av horomoner og andre stresser eller er i ammetåka. Her inne så må man regne med og få krasse svar og meninger avogtil da vi som sagt er forskjellige i sinn og skinn. Jeg tror hun heller mener de direkte stygge svarene. Ikke når folk er uenige og krasse, fordi sånn er det jo på et forum. Husker da jeg hadde funnet ut at det andre barnet mitt var gutt, så skrev jeg er innlegg om at dette ble uvant fordi jeg visste ingenting om gutter. På en spøkefull måte. Og et av svarene fra anonym var: Du er latterlig, håper barnet dør i magen din!!! Det er faktisk ikke hyggelig å høre når man går gravid.
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Er vell heller det at alle har forskjellig syn og meninger om ting og tang, og noen er mere direkte enn andre og noen er mere forsiktig, noen er saklige og andre er helt usaklige, noen skal ta alt seriøst mens andre liker og tulle, vi er alle forskjellige og noen er full av horomoner og andre stresser eller er i ammetåka. Her inne så må man regne med og få krasse svar og meninger avogtil da vi som sagt er forskjellige i sinn og skinn. Jeg tror hun heller mener de direkte stygge svarene. Ikke når folk er uenige og krasse, fordi sånn er det jo på et forum. Husker da jeg hadde funnet ut at det andre barnet mitt var gutt, så skrev jeg er innlegg om at dette ble uvant fordi jeg visste ingenting om gutter. På en spøkefull måte. Og et av svarene fra anonym var: Du er latterlig, håper barnet dør i magen din!!! Det er faktisk ikke hyggelig å høre når man går gravid. Ja det blir noe helt annet enn det jeg tenkte, det er bare onnskpsfult, de som skriver slikt må jo lide av en særiøs psykisk lidelse el.!!
Mamma4livet Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Er vell heller det at alle har forskjellig syn og meninger om ting og tang, og noen er mere direkte enn andre og noen er mere forsiktig, noen er saklige og andre er helt usaklige, noen skal ta alt seriøst mens andre liker og tulle, vi er alle forskjellige og noen er full av horomoner og andre stresser eller er i ammetåka. Her inne så må man regne med og få krasse svar og meninger avogtil da vi som sagt er forskjellige i sinn og skinn. Jeg tror hun heller mener de direkte stygge svarene. Ikke når folk er uenige og krasse, fordi sånn er det jo på et forum. Husker da jeg hadde funnet ut at det andre barnet mitt var gutt, så skrev jeg er innlegg om at dette ble uvant fordi jeg visste ingenting om gutter. På en spøkefull måte. Og et av svarene fra anonym var: Du er latterlig, håper barnet dør i magen din!!! Det er faktisk ikke hyggelig å høre når man går gravid. Herregud, det er jo ren ondskap! Håper du rapporterte.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Mener du det, Kira, svarte folk deg sånn? Jeg trodde jeg ikke kunne bli sjokkert lenger av det jeg leser her inne, men jaggu meg....... Er det virkelig mulig!!??? Jeg vet ikke hvorfor noen her inne er så stygge med andre. Men jeg håper virkelig ikke dette er noen av mine venner i forkledning. Jeg har et godt knippe med venninner. Vi kan godt være uenige og fortelle hverandre akkurat hva vi mener. Men jeg har aldri før opplevd denne dømmingen, det å rakke ned på andre eller denne ovenfra og ned-holdningen jeg leser her inne innimellom. Både jeg og venninnene mine både sier og gjør merkelige ting innimellom, og vi kan himle med øya av hverandre. Men jeg kunne ALDRI svart dem slik noen her svarer andre. Når jeg svarer i trådene prøver jeg å se for meg at den andre parten sitter rett foran meg, eller at jeg svarer mine venner. For selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg faktisk respekt for deg. Trodde det var normal folkeskikk, jeg da
eliona Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Jeg synes mange her får greie og omtenksomme svar, men det er for det meste der HI har problemmer med mannen som ikke gidder å hjelpe til hjemme, venninner som ikke er så hyggelige, barna som blir mobbet på skolen osv. Men så fort HI er vellykket f.eks i jobben, har god økonomi, har høy utdanning , da virker det som mange synes det er gøy å rakke ned på folk. Men det er vel bare sjalusi !!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Samme har jeg også lurt på mange ganger. Her gjelder janteloven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå