Gå til innhold

Inspirert; Hvor mye setter dere av til sparing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye setter dere av til sparing, og hvor mye har dere etter faste utgifter er betalt?

Jeg har ca 16-17 000 etter faste utgifter, men har vært litt for glad i "det søte liv" til å spare noe... Og det er det på tide å gjøre noe med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å spare ihvertfall 1000 kr. Denne mnd ble det 2000 kr. Har igjen 3-4000 kr etter alt er betalt.

Skrevet

Sparer 5000 i mnd. Har ca 30 000 på sparekonto til en hver tid. Det jeg får over dette betaler jeg rett inn på huslånet.

Skrevet

Tilsammen sparer nok jeg og mannen ca 11-12 000 kroner hvis vi tar med alt. 6500 er til ny bolig, mens resten er sparekonto, fond og pensjon til meg.

Skrevet

Setter ikke av noe som helst til sparing, men sparer allikevel hver måned.

Jeg er ikke så glad i shopping, og kjøper bare ting vi trenger (og knapt det). I tillegg er jeg ganske prisbevisst, og handler mye klær og utstyr på salg. Mannen bruker heller ikke mye penger.

Derfor "hoper" det seg opp penger på kontoen, uten at vi har spesielt store lønninger. Innimellom gjør vi store investeringer, og da trenger vi ikke ta lån, det er ganske behagelig å slippe f.eks billån.

Skrevet

Jeg er alene med to små barn, men sparer 1500 hver måned. Men i tillegg "sparer" jeg ved å betale solid sum på boliglånet, noe jeg nesten anser som det viktigste!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...