Vogndilla Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Såpass!! Jeg ønsker meg: Kenwood major kjøkkenmaskin Tastatur til ipad Skinnhansker til touch telefon Flettestrikket skjerf og lue fra nøstebarn Dunparkas fra north face
Lyckelin Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 spa-dag frisørtime og ny veske Har bursdag rundt juletider også, så da blir det som oftest spleisegaver
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Snille unger, god helse og frisk mann. Har absolutt alt jeg trenger av materalistiske ting, og vel så det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Snille unger, god helse og frisk mann. Har absolutt alt jeg trenger av materalistiske ting, og vel så det. Problemet Hercule P er at dersom jeg ikke ønsker noe får jeg noe jeg verken trenger eller ønsker meg hos snille familiemedlemmer, så jeg har etterhvert gått tilbake til å ønske meg noe konkret.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Snille unger, god helse og frisk mann. Har absolutt alt jeg trenger av materalistiske ting, og vel så det. Men snille unger har du ikke? Husker jeg ble så fornærma når mamma ønska seg det...
☆☆☆ Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Har vel det meste etterkvart. Til venninner kjøper eg ting som brukast opp, så dei slepp å få huset fullt av småting. Håpar dei gjer det same..
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Helt seriøst så er mitt høyeste ønske en natt på hotell helt alene. Uten mann som snorker eller barn som gråter. Og jeg tror jeg får ønsket mitt oppfyllt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Jeg prøver også å komme på ting jeg ønsker meg istedenfor å få alt mulig annet. I år har jeg nevnt ting når jeg har kommet over noe. Listen i år sier: Sengetøy, liten lommelykt til veska, bøker og kokebøker, treningstøy, smykker. Jeg synes det er vanskelig å komme på ting å ønske seg.
May the force be with you Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Jeg ønsker meg en fin jul sammen med slekt og venner:) god mat og kansje litt snø (slik at lillegutt kan lage snømenn og ake ute) Av materialistiske ting så ønsker jeg meg kansje klær til lille i magen:)
ærlig talt Skrevet 30. september 2012 #12 Skrevet 30. september 2012 Fifty shades of gray Hårruller (sånn varmesett) Hotellovernatting Spagavekort Truser Neglelakk Rødvin Filmer
Gjest vinterbrud Skrevet 30. september 2012 #13 Skrevet 30. september 2012 At jeg har fått svar på jenta mi sin kromosomtest. Ellers ønsker jeg meg flere deler av PIP serviset jeg samler på. Eventuelt flere gryter som går til en induksjonsovn,og bøker/cd.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. september 2012 #14 Skrevet 30. september 2012 Ny stekepanne og noen nye kjeler, ellers ting til service jeg samler på. Utenom det ønsker jeg meg fred på jord og alt det der....
Tullsjura Skrevet 30. september 2012 #15 Skrevet 30. september 2012 Mer til Green gate serviset mitt, spa kveld, ny kasserolle, gavekort på en sportsbutikk, ønsker meg ny skallbukse og hjemmestrikka ullsokker og ullgenser
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #16 Skrevet 30. september 2012 Trengingsbukse Ipad harddisk (sånn som du kan koble til flere pcer og lagre, husker ikke hva det heter.) Penger/gavekort på maling og interiør,da jeg nettopp har blitt alene og gjerne vil gjøre noen endringer hjemme for å "fjerne" spor etter eksen. Klær
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #19 Skrevet 30. september 2012 Hører alltid så mange si at "det vi ønsker oss, kjøper vi oss selv", så det jeg har begynt med, er å IKKE alltid kjøpe meg det jeg ønsker meg med engang, sånn at jeg kan ønske meg det til jul Vet jo at folk liker at man har noe konkret man ønsker seg. Så jeg har en liten ønskeliste frem til jul jeg nå. Tror det er greit å kunne ønske seg ting litt også, ikke bare alltid kjøpe det man vil med engang.
VE-G Skrevet 30. september 2012 #20 Skrevet 30. september 2012 Kommer nok til å ønske meg litt til lillegutt som kommer i november Men det jeg ønsker meg til kun meg er egentlig penger/gavekort slik at jeg på nyåret, når kroppen er litt tilbake til seg selv, kan dra på en ordentlig shoppingrunde. Utenom noen gravidbukser så har jeg ikke brukt penger på noe fint til meg selv på gud vet hvor lenge, så hadde vært kos å kunne shoppe litt med god samvittighet
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. september 2012 #21 Skrevet 30. september 2012 Snille unger, god helse og frisk mann. Har absolutt alt jeg trenger av materalistiske ting, og vel så det. Men snille unger har du ikke? Husker jeg ble så fornærma når mamma ønska seg det... Hehe, joda, jeg har snille unger, men veldig greit med litt vedlikeholdsønsker. ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #22 Skrevet 30. september 2012 Jeg ønsker meg en ny veske, manikyr, øredobber, ansiktsbehandling og en god bok.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 30. september 2012 #24 Skrevet 30. september 2012 Det eneste jeg ønsker meg til jul er at svigermor skal slippe flere katastrofer med huset sitt.. Slik at hun kan selge uten å gå i tap.. Jeg ønsker meg også at vi fire som skal feire sammens greier å kose oss i julen, uten å sitte å gråte mesteparten av jula.. Jeg ønsker meg at svigermor skal få fred i sjelen og at hun skal slutte å bebreide seg selv for alt mulig.. Bortsett fra det så kan både juletre, julemat og julegaver bare utebli så lenge ting bare blir bedre snart..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #25 Skrevet 30. september 2012 Kartell bordlampe (kunne hatt huset fullt), sengegalv, ny iphone. Men det er inntil videre, og det kommer nok mer på lista etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå