Gå til innhold

Hvor mange har dere å kjøpe julegaver til??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke så mange. Jeg har rundt 11 å kjøpe til alene og så kjøper bror og jeg sammen til mamma, pappa, mormor og farmor

Skrevet

Ca.20.kunne vært fler,men vi søskna som har barn kjøper kun til barna slik at det ikke blir så himla mye.

Skrevet

La meg se....

Min side: Fire voksne og tre barn

Mannens side: Seks voksne, åtte barn

Venner: Fire på min side, to på mannens

Pluss våre egne barn

Ca. 30 stk altså...

Skrevet

Jeg har ca 32 stk, og da er det snakk om kun de nærmeste + 2 vennepar. Og da har vi ikke kjøpt til de søskene som har barn, men kun de foreløbig barnløse.. Stor familie ja. Kjenner det på pengeboka gitt...

HI

Gjest Gullguttene
Skrevet

Tror vi har rundt 20 stk. å kjøpe til.

Skrevet

I år reiser vi bort (haleluja). Tror derfor vi bare har seks vi "må" kjøpe til. Fadderbarn, oldemor og noen til. Vanligvis er det over 20.

Skrevet

10 barn

10 voksne.

Er heldigvis ikke så alt for mange:) Også til barna kjøper vi på salg på lekebutikken:)

Skrevet

16 voksne og 4 barn. Skulle gjerne hatt flere barn å kjøpe til, er jo det som er gøy. ;)

Skrevet

Vi begynner å bli så voksne at vi prioriterer barna mest, det er jeg veldig glad for!!!

Skrevet

Skal vi sjå:

Lisja (får sikkert barnestol nr 2 eller noko anna ho treng)

Gubben (vurderer å avtale ingen gaver oss imellom)

Mamma

Pappa

Svigermor

Svigerfar

Søster

Storebror

Lillebror

Svigerinne

Oldemor

Oldebesta

Oldis

Gubbens tante og onkel (nære forhold)

Gubbens fetter og kusine

2 venninner

Blir 18-19 gåver

Skrevet

15 som får gave og 16 som får en oppmerksomhet. Disse 16 kjøper jeg altså ikke noe stort til, men gir et glass hjemmelaget syltetøy eller noe annet. Hovedpoenget er vel at det ikke blir så dyrt, maks 30-50 per oppmerksomhet. Gaver til barn har jeg heldigvis ordnet det meste av allerede. Det var 40% på lego i en lekebutikk i høst, og jeg handlet en god del, også til neste år. Greit så lenge det er tidløse ting.

Skrevet (endret)

Øhh..

min side; 18

mannens; 3

Også hverandre om vi gidder, får se hva økonomien tillater :)

Endret av Westroze og tulla♥©
Skrevet

Ca 17-20 stk. Har allerede kjøpt 9gaver:)

Skrevet

Her skal vi kjøpe til 19 stk. Har kjøpt en flaske akevitt til bestefar og har gjort ferdig til niesa på 6 mnd.

Skrevet

Vi har ca 30 stk. 9 av de får hjemmelaget syltetøy og hjemmelaget konfekt. Noen har vi allerede kjøpt gave til. Så vi har ca 14 igjen å kjøpe gave til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...