Gå til innhold

Er dette definitivt en spontanabort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test på mandag,dagen jeg skulle hatt mens,den slo ut positivt.

Har 2 unger fra før,og ikke opplevd antydning til rosa utflod eller blod før den dagen de kom til verden.

Men nå i ettermiddag,gikk jeg på do,så jeg hadde litt blod i trusa/på papiret.

Helt rosa,ser ut som lyst blod (beklager detaljer)

Og har jo seff vært på do et par ganger i kveld,har ikke begynt å blø mer,bare bittelitt på truseinnlegget,og når jeg tørker meg.

Nå synes jeg at jeg har litt mensmurringer i magen,men vet ikke om dette er noe jeg inbiller meg fordi jeg tror jeg mister?

 

Noen som har opplevd å blø tidlig,og det har gått bra? Eller går det som regel galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du ikke får svar er fordi det er umulig for oss å vite:)

 

Har hatt blødninger flere ganger og mistet. Fått to jenter ,hadde blødninger i 9 uker med siste og ingen blødning med første.

 

Så som du skjønner er det vanskelig å vite noe før en evt tidlig ul.

 

Vet det er fælt å gå og ikke vite.

Lykke til:)

Skrevet

Husk at flere kan få blødninger rundt den tida mensen skulle ha kommet, selv om de er gravid.

Skrevet

Kan være en festeblødning, men kan også være begynnelsen på en SA. Du får nesten bare vente og se og håpe det går bra! :) Mange som har en liten blødning rundt den tiden de egentlig skulle hatt mensen. Hadde selv det i den ene graviditeten min og alt gikk bra siden. Håper på det beste for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...