FruFrydmedtotette Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Tok en test på mandag,dagen jeg skulle hatt mens,den slo ut positivt. Har 2 unger fra før,og ikke opplevd antydning til rosa utflod eller blod før den dagen de kom til verden. Men nå i ettermiddag,gikk jeg på do,så jeg hadde litt blod i trusa/på papiret. Helt rosa,ser ut som lyst blod (beklager detaljer) Og har jo seff vært på do et par ganger i kveld,har ikke begynt å blø mer,bare bittelitt på truseinnlegget,og når jeg tørker meg. Nå synes jeg at jeg har litt mensmurringer i magen,men vet ikke om dette er noe jeg inbiller meg fordi jeg tror jeg mister? Noen som har opplevd å blø tidlig,og det har gått bra? Eller går det som regel galt?
skinnfilla Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Grunnen til at du ikke får svar er fordi det er umulig for oss å vite:) Har hatt blødninger flere ganger og mistet. Fått to jenter ,hadde blødninger i 9 uker med siste og ingen blødning med første. Så som du skjønner er det vanskelig å vite noe før en evt tidlig ul. Vet det er fælt å gå og ikke vite. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Husk at flere kan få blødninger rundt den tida mensen skulle ha kommet, selv om de er gravid.
Zara84 Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Kan være en festeblødning, men kan også være begynnelsen på en SA. Du får nesten bare vente og se og håpe det går bra! Mange som har en liten blødning rundt den tiden de egentlig skulle hatt mensen. Hadde selv det i den ene graviditeten min og alt gikk bra siden. Håper på det beste for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå