Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Hvordan klipp/farge/striper har du, og er du fornøyd?
mrsrogaland. Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Langt, brunt hår med litt rødskjær og bølger/fall. Ikke farget. Når jeg har dusjet og ikke har kammet ut håret blir det nesten kroketrekkere. Foretrekker å slette håret.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Langt, brunsvart hår med bølger. Ikke farget selv om jeg ser det kommer et og annet grått har, MEN de nappes kjapt ut, gitt Dessverre sér håret tykkere ut en det faktisk er Jeg er stolt av håret mitt, men kunne som sagt vært tykkere, da hadde jeg vært fornøyd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Grått og kort, står til alle kanter til enhver tid.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Uten hårdel: som en mann med begynnende måne. Men hårdel: halvlang bob med pannelugg. Det er ikke noe gøy å være kvinne og miste håret,,,,
3 er nok! Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Har ingen frisyre i det hele tatt. Bare langt hår som henger der. Totalt uregjerlig. Noen dager er det krøller, noen dager er det rett, men stort sett er det bare floker. Kjedelig kommunegrått/mellomblondt hår til under skuldrene. Stort sett satt opp i hårklype.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Farget gyllenbrunt, bob litt under haken, lugg, og er veldig fornøyd. Eneste minus er at jeg må føne og forme hver dag i tillegg til å gå til frisøren og klippe leggen hver 10. dag. Håret klippe en gang i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå